تور جاده ابریشم غربی (10 روز)

به گزارش تور اروپا ارزان، اگر جزو گردشگران خارجی یا گردشگر هایی هستید که از خارجِ ایران به کشور ما می آیید، این برنامه مخصوص شماست. با تور 10 روزه ما به جاده ابریشم غربی، به بخشی از طولانی ترین جاده تجاری در تاریخ سفر خواهید کرد. ایرانی ها، چینی ها، اعراب، ترک ها، یونانی ها و هندی ها برای داد و ستد کالاهای شان از این جاده استفاده می نموده اند. با تور جاده ابریشم ما می توانید شهرهای تاریخی مانند زنجان، همدان و کرمانشاه و همین طور دو غار فوق العاده را ببینید. در شهر ری می توانید از آتشکده ری و کاروانسرای دیر گچین در ایران بازدید کنید، هر دوی این بناها آثار ایرانی در میراث جهانی یونسکو هستند. در تور شهر همدان از آرامگاه های باباطاهر و بو علی سینا، کتیبه گنج نامه، آبشار و غار کرفتو بازدید می کنید. در کرمانشاه کتیبه بیستون را می بینید، یکی از آثار تاریخی ایران در میراث فرهنگی یونسکو. در این شهر شما را به تماشا طاق بستان و غار قوری قلعه هم می بریم.

تور جاده ابریشم غربی (10 روز)

جاده ابریشم غربی در ایران

روز 1

ورود به تهران، استقبال فرودگاهی، انتقال به هتل و استراحت

(اقامت شب اول در تهران)

روز 2

تور یک روزه کامل تهران برای شناخت فرهنگ و آداب ایرانی شامل بازدید از: موزه ملی باستان شناسی ایران، کاخ گلستان (یکی از آثار تاریخی ایران در میراث جهانی یونسکو)، بازار قدیمی تهران، صرف شام در برج میلاد و بازدید از آن.

(اقامت شب دوم در تهران)

روز 3

حرکت به سمت ری (از راستا زمینی)، بازدید از تپه میل (آتشکده ری)، بازدید از کاروانسرای دیر گچین (قدیمی ترین کاروانسرای ایران)، بازدید از مسجد جامع ورامین، بازدید از برج طغرل و بازگشت به تهران.

(اقامت شب سوم در تهران)

روز 4

حرکت به سمت زنجان (از راستا زمینی)، بازدید از محوطه باستانی تپه ازبکی نزدیک نظرآباد، بازدید از چهلستون و شازده حسین در قزوین، ادامه راستا به سمت زنجان.

(اقامت شب چهارم در زنجان)

روز 5

حرکت به سمت تخت سلیمان برای بازدید از تخت سلیمان (یکی از آثار تاریخی ایران در میراث جهانی یونسکو)، بازگشت به زنجان.

(اقامت شب پنجم در زنجان)

روز 6

حرکت به سمت همدان، بازدید از گنبد سلطانیه (یکی از آثار تاریخی ایران در میراث جهانی یونسکو)، ورود به همدان.

(اقامت شب ششم در همدان)

روز 7

تور یک روزه کامل شهر همدان شامل بازدید از: مقبره استر و مردخای، آرامگاه بو علی سینا و باباطاهر، منطقه باستان شناختی هگمتانه، کتیبه گنج نامه و آبشار.

(اقامت شب هفتم در همدان)

روز 8

حرکت به سمت کرمانشاه، بازدید از معبد آناهیتا کنگاور ادامه راستا به سمت مجموعه بیستون و بازدید از کتیبه بیستون (یکی از آثار تاریخی ایران در میراث جهانی یونسکو)

(اقامت شب هشتم در کرمانشاه)

روز 9

بازدید از طاق بستان، بازدید از تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی کرمانشاه و بازار سنتی کرمانشاه و حرکت با هواپیما به سمت تهران.

(اقامت شب نهم در تهران)

روز 10

حرکت به سمت فرودگاه و خروج از ایران.

برای مشاهده نسخه انگلیسی تور کلیک کنید: (West Silk Road in Iran (10 Days

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1940

به "تور جاده ابریشم غربی (10 روز)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جاده ابریشم غربی (10 روز)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید