مقاصد کمتر شناخته شده تایلند

به گزارش تور اروپا ارزان، در قرن نوزدهم میلادی هوراس گریلی (Horace Greeley) با گفتن این جمله که جوانان به دنبال رفتن به غرب هستند اعتبار پیدا کرد. اگر او امروز زنده بود به گردشگران پیشنهاد می داد تا الگوی های فرسوده سفر را کنار بگذارند. هیچ چیز بهتر از این توصیه برای کشف جاذبه های بی نظیر تایلند وجود ندارد. با خارج شدن از شهرهایی مانند بانکوک و پوکت و همچنین و وارد شدن به مقاصد کمتر شناخته شده تایلند با حیات وحش غنی، سواحل خالی از سکنه و یا جزایر کمتر توسعه یافته می توان نوع دیگری از سفر را تجربه نمود. گزینه های بسیاری به عنوان مقاصد کمتر شناخته شده تایلند با جاذبه های بی نظیر وجود داشته که می توان یک روستای ماهیگیری سنتی و یا یک عبادتگاه باستانی را انتخاب کرد که هر کدام می تواند مورد علاقه مسافران قرار گیرد. اقامت در این مقاصد همیشه لوکس نیست اما بخشی از ماجراجویی و خارج شدن از الگوی همیشگی سفر به کشور تایلند به حساب می آید. با خبرنگاران همراه شوید تا مقاصد کمتر سناخته شده تایلند را برای شما معرفی کنیم.

مقاصد کمتر شناخته شده تایلند

پارک ملی کاو یای تایلند | Khao Yai National Park

اگر قصد دارید تا حیات وحش را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کنید می توانید به پارک ملی کاویای بروید. این پارک که از مقاصد کمتر شناخته شده تور تایلند می باشد تنها 3 ساعت با ماشین از بانکوک فاصله دارد. این اولین پارک ملی تایلند بوده که محلی برای خرس ها، فیل ها، گورها و بسیاری از حیوانات دیگر است. این پارک ملی همچنین جاذبه هایی بی نظیر از جمله 300 گونه پرنده را در خود قرار داده است. بهترین زمان برای دیدن خزندگان این پارک ماه مارس یا آوریل بوده که مار پیتون، اژدهای آبی و مارمولک خاردار از مخفیگاه خود بیرون می آیند. علاوه بر این جاذبه هایی بی نظیر مانند غار خفاش ها که در آن 3 میلیون خفاش زندگی می نمایند، آبشارهای زیبا، کمپینگ و مسیرهای پیاده روی می باشد.

پارک تاریخی فیمای تایلند | Phimai Historical Park

پارک تاریخی فیمای نیز از جمله مقاصد کمتر شناخته شده در تایلند بوده که عبادتگاه های خمرها را در آن قرار داشته و از جمله جاذبه هایی بی نظیر از جنبه تاریخی برای تایلند می باشد. این عبادتگاه قابل مقایسه با آنگکور وات در کامبوج می باشد اما با این تفاوت که برای دیدن این ساختار بی نظیر نیازی به کنار زدن مردم و جمعیت نخواهید داشت. این بنا هرچند توسط هندی ها ساخته شده اما ویژگی های شناخته شده خود از خمرها را حفظ نموده است. اکثر ساختمان هایی که در پارک تاریخی فیمای مشاهده می شوند مربوط به قرن 11 و 12 میلادی می باشد. این پارک تاریخی بی نظیر در انتهای جاده خمر از آنگکور می باشد.

جزیره کوموک تایلند | Ko Muk

رفتن به جزیره کوموک تایلند که یکی از بزرگترین جزایر منطقه ترانگ (Trang) می باشد نیازمند کمی برنامه ریزی است. تنها یک کشتی در ورز بین سرزمین اصلی و این جزیره سفر خواهد نمود. از جمله جاذبه های بی نظیر این جزیره غارهای آن با آب سبز رنگ زمردی است. علاوه بر این می توان چند روستای ماهیگیری سنتی را نیز در این منقطه مشاهده کرد. جزیره کوموک که به جزیره مروارید می توان آن را ترجمه کرد یکی از مقاصد کمتر شناخته شده تایلند بوده که سبکی متفاوت از زندگی را ارائه می نماید. اغلب ساکنان این جزیره مسلمان بوده بنابراین ضروری است تا افراد با لباس مناسب از ساحل خارج شوند.

پارک تاریخی سوخوتای تایلند | Sukhothai Historical Park

پارک تاریخی سوخوتای یکی از مقاصد کمتر شناخته شده تایلند می باشد که از سال 1238 به عنوان پایتخت پادشاهی سوخوتای قرا گرفته است. این پارک تاریخی با جاذبه های بی نظیر آن توسط یک دیوار باستانی و یک خندق احاطه شده است. این پارک کمتر شناخته شده در شمال کشور تایلند قرار داشته و 21 عبادتگاه در آن می باشد. اگرچه که اکنون تنها خرابه هایی از این ساختمان های تاریخی باقی مانده اما هنوز هم می توانید ببینید که چگونه خکومت خمرها و سریلانکا بر سبک معماری این پادشاهی قرون وسطایی تاثیر گذاشته اند. شلوغ ترین بخش این پارک مناطقی بی نظیر با عبادتگاه ها، حوضچه ها و کانال هایی است که با پوشش گیاهی پر شده اند اما سایر بخش های این منطقه نیز جاذبه هایی نظیر این را خواهند داشت.

پتچابوری تایلند | Phetchaburi

پتچابوری یکی دیگر از مقاصد کمتر شناخته شده تایلند می باشد و مرکزی استانی با همین نام بوده و یکی از قدیمی ترین شهرهای تایلند است. این استان به خاطر دسرها و شیرینی هایش مشهور می باشد. تپه این شهر برجسته بوده و کاخ سلطنتی کاهووانگ (Khao Wang) به همراه یک وات یا عبادتگاه بر روی آن قرار گرفته است. علاوه بر این جاذبه هایی بی نظیر مانند غارهای کاهو لونژ (Khao Luong) در خارج از شهر وجود داشته که می توانید از آن ها لذت ببرید. یکی از این غارها شامل ساخته های دست بشر است که در میان استالاکتیت ها قرار گرفته است. از سوی دیگر یکی دیگر از غارها با جاذبه هایی بی نظیر یک درخت باستانی را در میان خود جای داده است.

جزیره کوکرادان تایلند | Ko Kradan

جزیره کوکرادان که از مقاصد کمتر شناخته شده تایلند به شمار می رود، جزیره ای کوتاه و باریک بوده و بخشی از پارک ملی هادچومای (Had Chou Mai) می باشد. این جزیره که سواحل بی نظیر آن به غروب های خود مشهور می باشد دارای صخره های مرجانی مناسبی برای غواصی می باشد. بخش دیگری از ساحل جزیره با جاذبه هایی بی نظیر از شن و ماسه های ساحلی می باشد. این نقطه مکان بسیار خوبی است تا بتوانید چشم اندازی از سایر جزایر و سرزمین اصلی داشته باشید.

جزیره کوکوت تایلند | Ko Kut

جزیره کوکوت که به Koh Kood نیز شناخته می گردد در فاصله 100 کیلومتری از سواحل شرقی تایلند و در نزدیکی کامبوج قرار گرفته است. این یک جزیره کوهستانی و از مقاصد کمتر شناخته شده تایلند می باشد که کار زیادی نمی توانید در آنجا انجام دهید اما با ارائه مناظر و جاذبه های دیدنی بی نظیر یکی از زیباترین جزایر تایلند است. در جزیره کوکوت سواحل شنی زیبا با آبشارهای بی نظیر قابل مشاهده می باشد. اگر به دنبال فعالیت های هیجان انگیز هستید می توانید در اطراف جزیره قایقرانی نموده و یا با قایق از جاذبه های بی نظیر درون جنگل لذت ببرید. علاوه بر این شما می توانید روستاهای ماهیگیری آئوسالات (Ao Salat) و آئویای (Ao Yai) را در این جزیره مشاهده نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 264

به "مقاصد کمتر شناخته شده تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد کمتر شناخته شده تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید