معرفی ده مقصد گردشگری ارزان

به گزارش تور اروپا ارزان، خوشبختانه زمین در مشخص مقصدهای گردشگری آن قدر سخاوتمندانه رفتار نموده است که به احتیاج همه توجه شده است. مقصدهای گردشگری ارزان زیادی وجود دارد که پیدا کردن آن ها کوشش زیادی نمی طلبد هرجای جهان که باشید بازهم راهی برای لمس این زیبایی وجود دارد. در ادامه خبرنگاران 10مقصد مقرون و به صرفه را با شما به اشتراک می گذارد.

معرفی ده مقصد گردشگری ارزان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط بورسیه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

1.فیجی

اگرچه جزایر اقیانوس آرام به گرانی شهرها هستند اما فیجی یک استثناست. فیجی برخلاف جزایر مجاور خود نسبتا ارزان است. در فیجی هم مانند دیگر جزایر استراحتگاه هایی با شبی هزار دلار وجود دارد اما می توانید بودجه خود را به گونه ای مدیریت کنید که از ساحل بکر، غواصی حرفه ای ، غذاهای دریایی خوشمزه و خوش وبش با مردم محلی استفاده کنید و نگران جای خواب هم نباشید از آنجایی که فیجی یک ایستگاه بین راهی است انجمنی از مسافران در آن شکل گرفته که به لطف حضور این انجمن مهمان پذیرها، سیستم حمل ونقل و سایر فعالیت ها به شدت کاهش قیمت داشته است به خصوص در جزیره Yasawa. فیجی یکی از به صرفه ترین مقصدهای دنیا است از آن غافل نشوید.

2.آمریکای مرکزی

اگر به دنبال پرسه زدن در ویرانه های باستانی، گشت وگذار در جنگل، غذاهای خوشمزه و هم کلامی با توریست های مختلف هستید، کشورهای کوچک امریکای مرکزی دقیقاً همان چیزی است که می خواهید. هزینه ها در کشورهایی مثل السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه، و گواتمالا به گونه ای است که این کشورها را به مقصدهای ارزان قیمتی تبدیل نموده است. هزینه یک روز اقامت در این کشورهای به توضیح زیر است: مهمان خانه شبی 15 دلار و غذا وعده ای 3 دلار.

3.کامبوج

کشورهای آسیای جنوبی همگی مقصدهای به صرفه ای هستند. در این میان کامبوج به زیبایی و مهمان نوازی معروف است. هزینه هتل تنها شبی 20 دلار امریکاست غذاهای خیابانی دو دلار و سیستم حمل ونقل 20 دلار هزینه برمی دارد اگر قادرید روزانه 50 دلار خرج کنید می توانید یک زندگی اعیانی در کامبوج برای خود دست وپا کنید.

4.چین

بعد از سفر مارکوپولو، چین به یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری دنیا تبدیل شد. هزینه سفر یک روزه به این کشور به توضیح زیر است: هزینه خوابگاه کمتر از 20 دلار، غذاهر وعده 2 تا 5 دلار و جابه جایی کمتر از یک دلار هزینه برمی دارد. البته شهرهای بزرگ ساحلی چین به این ارزانی نیستند اما شهرهای داخلی همچنان به صرفه و ارزان هستند.

5.کره جنوبی

کره جنوبی یکی از بهترین مقصدهای ناشناخته دنیا است. کشوری با تکنولوژی بالا، غذاهای خوشمزه، طبیعت زیبا و شب های رویایی و همه این خوبی ها با کمترین قیمت ممکن دست یافتنی است. واحد پول نموده جنوبی وان است هر 1100 وان یک دلار امریکاست. با پرداخت چند هزار وان ناقابل می توانید بیشتر از آنچه فکرش را می کنید خوش بگذرانید.

6.هند

واحد پول هند روپیه است هر دلار امریکا 63 رو پیه هند است. اگر یک هتل 5ستاره رزرو کنید و در طول اقامت فقط غذاهای غربی مصرف کنید به سختی کل هزینه به روزی 50 دلار می رسد. اگر در مهمان خانه های ارزان اقامت داشته باشید، قطار درجه دوم سوار شوید و غذاهای محلی مصرف کنید هزینه شما چیزی نزدیک به روزی 30 دلار می گردد.

7.اروپای شرقی

اروپای شرقی ارزان ترین بخش قاره اروپاست. با پرداخت روزی فقط 40 دلار می توانید یک زندگی شاهانه دریکی از کشورهای اروپای شرقی داشته باشید (اوکراین،بلغارستان،رومانی و مولداوی). هزینه اجاره یک اتاق در اوکراین شبی فقط 8 دلار است و چند دلار ناقابل هم هزینه جابه جایی در این کشورهاست. شرق اروپا به اندازه غرب آن زیبا و دل فریب است اما متأسفانه مورد کم لطفی گردشگران قرارگرفته است. این کشورها دیگر آن کشورهای کمونیستی و فقیر سابق نیستند.

8.پرتغال

پرتغال یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی است.فقط یک بار دیدن از این کشور کافی است تا شما را به خود مبتلا کند. سواحل زیبا، صخره های خیره کننده، غذاهای خوشمزه، مردم خوش رو و جولان تاریخ در کوچه پس کوچه های این کشور سندی بر این ادعاست. متأسفانه پرتغال به شلوغی دیگر کشورهای اروپایی نیست هرچند واقعاً سزاوار توجهی بیش از این است.

9.استرالیا

شاید عجیب به نظر برسد اما استرالیا به لطف موقعیت های شغلی فراوان، توریست های بسیار، موج سواری پررونق و مواد غذایی ارزان یکی از ارزان ترین مقصدهای گردشگری است. افت 20 درصدی دلار استرالیا این کشور را حتی ارزان تر از قبل نموده است.

10.تایلند

تایلند در صدر این لیست بلندبالا یکی از ارزان ترین مقصدهای دنیا است. هزینه یک روز اقامت در این کشور 30-25 دلار است. مهمانخانه های ارزان، دکه های خیابانی و اتوبوس های محلی دلیل این ارزانی دل چسب است. هزینه سفر به اولویت بندی شما بستگی دارد اگر آسایش بیش از حد را فدای کاوش و تجربه های جدید کنید بسیاری از مقصدهای دنیا را می توان با هزینه های به مراتب کمتری تجربه کرد. منبع: Nomadic Mattمنبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 445

به "معرفی ده مقصد گردشگری ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ده مقصد گردشگری ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید