معرفی مرکز خرید مارینا مال، مجذوب کننده ترین مجتمع تجاری در دبی

به گزارش تور اروپا ارزان، مرکز خرید مارینا مال دبی بهشتی بی نظیر برای علاقه مندان به خرید است، این بازار بزرگ در منطقه ساحلی مارینا شهر دبی در کشور امارات متحده عربی بنا شده و یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر دبی است که بیش از 140 فروشگاه بزرگ و کوچک دارد. با ورود به ساختمان بزرگ و شیک مرکز خرید مارینا مال دبی می توانید از فروشگاه های برندهای معروف دنیا در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و لوازم خانگی بازدید کنید و برای عزیزانتان از فروشگاه های این مرکزخرید بزرگ و مجلل سوغاتی خریداری کنید.

معرفی مرکز خرید مارینا مال، مجذوب کننده ترین مجتمع تجاری در دبی

اگر در زمان گردش در این مرکزخرید احساس خستگی و گرسنگی کردید، احتیاجی به خروج از مارینا مال نیست و شما به راحتی می توانید از بین رستوران ها و کافه های مشهور فعال در این مرکزخرید یکی را برای غذا خوردن و استراحت انتخاب کنید. بسیاری از رستوران ها و کافه های مشهور جهان همانند استارباکس در مرکزخرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) شعبه دارند. اگر هدف شما از سفر به شهر زیبای دبی در کشور امارات خرید و گردش در بازارهای این شهر است، حتما تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات مربوط به مرکز خرید مارینا مال دبی بیشتر آشنا کنیم.

معرفی مرکزخرید مارینا مال دبی - Dubai Marina Mall

تنوع برندها در بازارها و مراکز خرید شهر دبی بسیار زیاد است، اغلب برندهای معروف و یا غیر معروف در مراکز خرید دبی حداقل یک شعبه دارند و شما به راحتی می توانید از آنها خرید کنید. مرکزخرید مارینا مال دبی هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید این شهر است که در سال 2008 در منطقه مارینا شهر دبی در چهار طبقه با بیش از 160 فروشگاه و رستوران افتتاح شده و بسیاری از برندهای مشهور جهان همانند اچ اند ام، آدیداس، ریباک، نایک، اکو و مک دونالد در این مرکزخرید شعبه دارند. پارچه، لباس، انواع زیور آلات، عینک، لوازم خانگی و برقی، وسایل ورزشی و لوازم آرایشی تنها بخشی از کالاهای متنوعی است که می توانید از مرکزخرید مارینا مال دبی بخرید.

علاوه بر فروشگاه های بزرگ و کوچکی که در این مرکزخرید حضور دارند، مارینا مال دبی امکانات تفریحی متنوعی همانند رستوران، کافه، شهربازی و سینما هم دارد که مشتریان پس از خرید از فروشگاه های این مجموعه می توانند از این امکانات هم برای تفریح و تفریح استفاده کنند. در معرفی مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) باید به این نکته اشاره کنیم که این مرکز در کنار یک کانال آب مصنوعی مشهور به مارینا واقع شده و تعداد زیادی ساختمان مسکونی و یک هتل پنج ستاره در مجاورت این مرکزخرید قرار دارند.

از مرکزخرید مارینا مال دبی چی بخریم؟

در مرکزخرید مارینا مال دبی برای هر سلیقه و بودجه ای کالاهای متنوعی وجود دارد و مشتریان این مرکزخرید بر اساس احتیاج خود می توانند کالای مورد نظر را از فروشگاه های مارینا مال دبی تهیه کنند. پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تکنولوژی، لباس و وسایل ورزشی، ملزومات دکوراسیون و لوازم خانگی زمینه فعالیت بعضی از فروشگاه های موجود در مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) است.

طبقه همکف مرکزخرید مارینا مال دبی

اغلب برندهای مشهور جهان در حوزه مد و فشن در طبقه همکف مرکز خرید مارینا مال شعبه دارند و شما برای خرید انواع لباس مردانه و زنانه می توانید از ویترین فروشگاه های این طبقه دیدن کنید و از برندهای مشهوری همانند لیوایز (Levis)، اچ اند ام (H&M)، کوتون (Koton)، اکو (ECCO) و سایر برندهای مشهور لباس و کفش خرید کنید. بعلاوه در طبقه همکف این مرکزخرید چند رستوران و کافه همانند استارباکس در فضای باز فعالیت دارند و شما پس از گردش و خرید می توانید از فضای دنج این کافه ها برای برطرف خستگی و گرسنگی بهره ببرید. برای خرید عینک هم گزینه های مختلفی در طبقه همکف این مرکزخرید دارید، ال جابر اپتیکال، مگ رابی اپتیکال و ویژن اکسپرس از جمله فروشگاه هایی است که در مارینا مال دبی عینک های آفتابی و طبی می فروشند.

طبقه اول مرکزخرید مارینا مال دبی

در طبقه اول این مرکزخرید هم اغلب فروشگاه ها پوشاک زنانه و مردانه می فروشند، بعلاوه در این طبقه چند برند مشهور لباس و ملزومات ورزشی همانند نایک، آدیداس و ریباک هم شعبه های بزرگی دارند و اغلب ایرانی ها برای خرید کفش های ورزشی برند به این فروشگاه ها در طبقه اول مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) سر می زنند. در این طبقه هم چند رستوران و کافه برای صرف نوشیدنی و غذا وجود دارد. در کنار فروشگاه های معتبری که در مارینا مال دبی پوشاک مردانه و زنانه عرضه می کنند، بسیاری از برندهای مشهور لوازم آرایشی همانند برند فرانسوی سفورا (Sephora) هم در طبقه اول این مرکزخرید شعبه دارد.

طبقه دوم مرکزخرید مارینا مال دبی

اگر در حین خرید در مرکزخرید مارینا مال دبی احساس گرسنگی و خستگی کردید، احتیاجی به خروج از این مرکزخرید نیست و شما فقط باید خودتان را با پله برقی و یا آسانسور به طبقه دوم مارینا مال دبی برسانید، در این طبقه اغلب برندهای مشهور غذایی جهان شعبه دارند و شما هر آنچه که دوست داشته باشید را می توانید از منو این رستوران ها سفارش دهید و در فضای مجذوب کننده فود کورت مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) نوش جان کنید. مک دونالد، کی اف سی، آسیا این ورک و پیتزا هات تعدادی از مشهورترین رستوران های فود کورت مرکز خرید مارینا مال دبی در طبقه دوم این مجتمع تجاری است.

امکانات تفریحی مرکز خرید مارینا مال دبی

تنوع امکانات تفریحی و سرگرم کننده هم در مرکز خرید مارینا مال دبی کم نیست و شما با هر سن و سلیقه ای می توانید از امکانات تفریحی مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) برای خوشگذرانی با همسفران خود بهره ببرید. در این مرکزخرید امکانات تفریحی ویژه ای هم برای بچه ها فراهم شده تا در زمان خرید والدین آنها هم لحظات شاد و دلچسبی را سپری کنند، وسایل بازی و استخرهای توپ بخشی از امکانات تفریحی مرکزخرید مارینا مال دبی برای بچه ها و خردسالان است. بعلاوه در این مرکزخرید یک بخش ویژه هم مختص نگهداری از بچه ها طراحی شده و از کودک شما تا یک ساعت به صورت رایگان مراقبت می کنند.

پس از گردش و خرید در مارینا مال دبی برای وقت گذرانی و تفریح می توانید به یکی از 5 سالن سینمای مارینا مال بروید و از دیدن جدیدترین فیلم های هالیوود در کنار همسفران خود لذت ببرید. سالن های سینمای این مرکز خرید مطابق با جدیدترین تکنولوژی های جهانی طراحی شده و کیفیت صدا و تصویر در این سالن ها بسیار عالی است.

در مرکزخرید مارینا مال دبی چی بخوریم؟

اگر پس از گردش در این مرکزخرید گرسنه شده اید، برای نوش جان کردن یک وعده غذای خوشمزه می توانید به فودکورت و رستوران های متنوع این مرکز سر بزنید. تنوع غذاها در رستوران ها و کافه های این مرکزخرید بسیار زیاد است و شما با هر ذائقه ای می توانید در فود کورت این مرکزخرید که در طبقه دوم واقع شده است، غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. انواع غذاهای ترکی، عربی، هندی، فست فودها، غذاهای آسیایی، سوشی و انواع کباب ها در رستوران های این مرکزخرید موجود است. اگر اهل خوردن غذاهای تند هستید، حتما به رستوران هندی این مرکزخرید سر بزنید و طعم غذاهای لذیذ و تند این رستوران را بچشید.

بعلاوه در فود کورت مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) بسیاری از برندهای مشهور صنعت غذایی جهان همانند کی اف سی و مک دونالد هم شعبه دارند و معمولا بچه ها مشتریان دائمی فست فودهای این دو برند مشهور هستند. بعلاوه در کنار کافه ها و رستوران های مشهوری که در این مرکزخرید فعالیت دارند، اغذیه فروشی های کوچکی هم در مارینا مال دبی غذاهای محلی می فروشند. مارینا مال یک سوپر مارکت بزرگ هم برای خرید انواع مایحتاج روزمره دارد که بسیاری از اقلام در این سوپرمارکت با تخفیف های بسیار خوبی به صورت روزانه به مشتریان عرضه می گردد.

قیمت ها در مرکز خرید مارینا مال دبی چطور است؟

اگر به خرید و گشت گذار در بازارها و مراکز خرید علاقه دارید، دبی مقصد مجذوب کنندهی برای سفر شما خواهد بود. تنوع کالاها و اقلام عرضه شده در مرکز خرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) زیاد است و به همین علت نمی توان رنج قیمتی مشخصی را برای فروشگاه های این مرکزخرید در نظر گرفت. شما با هر بودجه ای دست خالی از این مرکزخرید بیرون نخواهید رفت، زیرا تنوع کالاهای عرضه شده در مرکزخرید مارینا مال دبی بیش از حد تصور شما است و بسیاری از فروشگاه های این مرکز به صورت روزانه و یا هفتگی تخفیف های ویژه ای هم روی کالاهای خود دارند تا مشتریان بیشتری را به خرید کردن تشویق کنند.

خـرید از فروشگاه های بزرگ و کوچک مرکز خرید مارینا مال دبی به علت قرار گرفتن برندهای مشهور در کنار هم بسیار مجذوب کننده و مفرح است و شما هر آنچه که در مجلات و سایت های مد و فشن دیدن نموده اید را به راحتی می توانید از شعبه برندهای مشهور در این مرکزخرید تهیه کنید.

فواره های مشهور مرکزخرید مارینا مال دبی

علاوه بر خرید و تفریح، یکی از مجذوب کنندهیت های اصلی مرکزخرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) که باعث شده پای بسیاری از گردشگران به این مرکزخرید بزرگ در شهر دبی باز گردد، بدون شک فواره های موزیکال این مرکزخرید است. بسیاری از مسافران خارجی شهر دبی صرفا برای دیدنی فواره های مشهور مرکز خرید مارینا مال دبی از نزدیک به این مرکزخرید می روند و دقایقی هر چند کوتاه این چشم انداز مجذوب کننده و مهیج را دیدن می کنند. بزرگترین پرچم جهان هم به طول 123 متر از سقف این مرکزخرید آویزان شده است و رکورد بزرگترین پرچم جهان هم به این پرچم اختصاص دارد.

موقعیت مکانی مرکز خرید مارینا مال دبی

بازدید از مراکز خرید همیشه یکی از بخش های مجذوب کننده سفرهای خارجی است و اغلب مسافران حداقل یک روز از برنامه سفر خود را به خرید از برندهای مشهور جهان اختصاص می دهند. مرکزخرید مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) در خیابان شیخ زاید در منطقه ساحلی مارینـا واقع شده است. موقعیت مکانی مرکز خرید مارینا دبی به نحوی است که گردشگران خارجی هم دسترسی راحتی به این مجموعه دارند و از منطقه ها مختلف شهر دبی به راحتی می توانند با مترو و یا تاکسی خود را به مارینا مال دبی برسانند.

اگر از خط قرمز مترو شهر دبـی بهره ببرید، به راحتی و در اسرع وقت می توانید خود را به مرکز خرید مارینا مال دبی برسانید. این مرکزخرید بزرگ و بی نظیر فقط چند دقیقه پیاده با ساحل مشهور جمیرا در شهر دبی فاصله دارد و ایستگاه اف سی و هفت (F 37) اتوبوسرانی شهر دبی در نزدیکی این مرکز واقع شده و هر 15 دقیقه یکبار اتوبوس از آن می گذرد. این مرکزخرید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب باز است، در روزهای پنج شنبه و آدینه هم مرکزخرید مارینا مال دبی از ساعت 10 صبح تا 12 شب از مشتریان پذیرایی می نماید.

سوالات متداول درباره مرکزخرید مارینا مال دبی

1. چرا از باید از مرکز خرید مارینا مال دبی بازدید کنیم؟

منطقه منحصر به فرد و دیدنی مارینا که در واقع یک دریاچه مصنوعی است در سال 2003 ساخته شده و مرکز خرید مارینا مال دبی دقیقا در مجاورت این مارینـا واقع شده است. ساحل شگفت انگیز جمیرا هم در نزدیکی این مرکزخرید واقع شده است و باعث شده بسیاری از گردشگران یک روز از سفر خود را فقط به بازدید از این منطقه مجذوب کننده اختصاص دهند، بعلاوه مرکز خرید مارینا مال دبی با فروشگاه های متنوعی که دارد هم برترین گزینه برای خرید در این منطقه تفریحی است.

2. ساعت کار مرکز خرید مارینا مال دبی به چه شکلی است؟

مرکز خرید مارینا مال دبی هفت روز هفته باز است و گردشگران در ساعت های مختلف روز می توانند از فروشگاه های این مرکز بازدید کنید. مارینا مال دبی روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب باز است، این مرکزخرید در روزهای پنج شنبه و آدینه هم از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعال می باشد و از مشتریان داخلی و خارجی خود پذیرایی می نماید.

3. مساحت مرکزخرید مارینا مال دبی چقدر است؟

مرکزخرید مارینا مال دبی چهار طبقه دارد و مساحت آن حدود 36 هزار متر مربع است. در این مرکزخرید بزرگ بیش از 130 فروشگاه و 21 رستوران فعالیت دارند، مارینا مال یکی از اصلی ترین و مشهورترین مراکز خرید شهر دبی است.

4. کدام بازار در دبی مقرون به صرفهتر است؟

یکی از برترین مکان ها برای خرید مقرون به صرفه در دبی، بازار واترفرانت در دیره است. در حالی که بسیار فکر می کنند در این بازار فقط اقلام خوراکی فروخته می گردد اما باید به شما بگوییم که چندین مغازه فروش لباس، لوازم جانبی الکترونیکی، جواهرات و سایر محصولات هم در این مرکز خرید فعال هستند و اجناس خود را با قیمت مناسب می فروشند.

5. آیا مرکزخرید مارینا مال دبی فود کورت هم دارد؟

بله، بخش زیادی از طبقه دوم این مرکزخرید به فودکورت اختصاص یافته و مشتریان پس از گردش در مرکزخرید مارینا مال دبی می توانند برای صرف غذا به رستوران های متنوع این مجموعه در طبقه دوم مراجعه کنند و غذای مورد علاقه خود را در فضای دنج نوش جان کنند.

6. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد شهر زیبای دبی در کشور امارات را به صورت 24 ساعته و آنلاین از سایت خبرنگاران بخرید.

جمع بندی مرکزخرید مارینا مال، مجذوب کننده ترین مجتمع تجاری در دبی

مارینا مال دبی (Dubai Marina Mall) یکی از مشهورترین مراکز خرید این شهر در کشور امارات است که اغلب گردشگران به خصوص مسافران ایرانی در زمان سفر به این شهر حتما به مرکزخرید و منطقه مارینا مال دبی سر می زنند تا از فروشگاه ها و امکانات تفریحی ساحل مارینا استفاده کنند. در مرکزخرید مارینا مال دبی تنوع فروشگاه ها و رستوران ها بسیار زیاد است.

به هیچ عنوان در زمان بازدید از این مرکزخرید خسته نمی شوید، زیرا تنوع کالاهای عرضه شده در مارینا مال دبی بسیار زیاد است و کالاهای متنوعی همانند پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم خانگی و دکوراسیون در این مرکزخرید بزرگ فروخته می گردد. اگر قصد سفر به شهر دبی و بازدید از مراکز خرید بزرگ این شهر را دارید، برای رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما می توایند به قسمت فروش بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید و بلیط سفر خود را خریداری نموده و برای سفر راحت و مجذوب کننده راهی شهر دبی در کشور امارات شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2123

به "معرفی مرکز خرید مارینا مال، مجذوب کننده ترین مجتمع تجاری در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید مارینا مال، مجذوب کننده ترین مجتمع تجاری در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید