آشنایی با جاذبه های پاتایا

به گزارش تور اروپا ارزان، پاتایا یک ساحل زیبا در امتداد ساحل شرقی خلیج تایلند است . سواحل زرق و برق دار ، پارک های آبی مهیج ، طبیعت زیبا ، معابد مذهبی و پیاده روی های طولانی در خیابان از ویژگی های این شهر رویایی است . گردشگران با یک شب زنده داری تجربه ای فراموش نشدنی را خواهند داشت . در اینجا مهمترین جاذبه های پاتایا را نام برده ایم تا در تجربه سفر رویایی تان سهیم باشیم . با ما همراه باشید .

آشنایی با جاذبه های پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

جاذبه های پاتایا

پاتایا جزیره ای عجیب و غریب که در اطرافش خلیج گسترده ای واقع شده است ، سفر به پاتایا برای دوستداران ماجراجویی و همچنین جشن ها و مهمانی ها ، بسیار ایده آل است . پاتایا با سواحل زیبا و آرام خود ، درختان نخل و آسمان آبی روشن ، می تواند هر کسی را در آرامش و عشق غرق کند .

پاتایا به مسافران جاذبه های متفاوتی از جمله باغ وحش ها ، پارک ها ، باغ گیاه شناسی ، معابد ، بازارها ، خیابان های روشن در شب ، فعالیت های ورزشی آبی و محیط آرام و گرمسیری ارائه می دهد .

پاتایا به سه منطقه شمال ، مرکزی و جنوبی تقسیم شده است که هر کدام از آنها چیزی متفاوت از دیگر کشورها برای ارئه دارند . این مکان هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را جذب می نماید تا از زیبایی خیره کننده طبیعت که در سراسر پاتایا پراکنده شده است ، لذت ببرند .

عمده شهرت پاتایا بخاطر شب زنده داری های آن است . با غروب آفتاب شور و شوق در شهر برپا می گردد و تا طلوع آفتاب ادامه دارد . با زندگی شبانه هیجان انگیز ، تجربه یک خرید به یاد ماندنی ، ورزش های هیجان انگیز آبی و انواع فعالیت های دیگر ، این شهر صندلی ایده آلی برای دوستان ، خانواده ها و زوج ها می باشد .

در ادامه مهمترین جاهای دیدنی پاتایا را معرفی نموده ایم .

منبع: لذت سفر
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 353

به "آشنایی با جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید