جزایر فی فی، چشمگیرترین جاذبه پوکت

به گزارش تور اروپا ارزان، جزایر فی فی در پوکت

جزایر فی فی شبیه به بهشتی است که در میان آب های درخشان، ساحل های شنی و چشم اندازهای فوق العاده زیبایی در آسیا و در کشور تایلند می درخشند. این جزایر در شهر معروف پوکت قرار گرفته اند که می توانید سفری دلچسب را به آن برنامه ریزی کنید و از آرامش و زیبایی بی حدشان لذت ببرید. ساحل های جزایر فی فی در پوکت یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که صنعت گردشگری در این منطقه را بهبود بخشیده است. شما می توانید فعالیت های متفاوتی را در جزایر فی فی در پوکت انجام دهید و از جاذبه های مختلفی بازدید کنید. در ادامه با خبرنگاران باشید تا در خصوص این جزیره، تفریحات و جاذبه های آن اطلاعات خوبی را به شما ارائه کنیم.

جزایر فی فی، چشمگیرترین جاذبه پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پارک ملی فی فی له | Visit Phi Phi Le National Park

این پارک ملی مشهور شدنش را مدیون بخشی از آن است که در فیلمی مشهور از دیکاپریو دیده شد که او در آن نقش مسافری را بازی می کرد که در حال کشف جزیره ای بود. زیبایی های طبیعی این پارک ملی که با صخره های خاصی دیده می شوند به همراه آب فیروزه ای رنگ آن برای هر فردی جذاب می باشد. همچنین از ویژگی های این منطقه این است که اقامت گاه و یا خانه ای در آن نیست و به همین دلیل بکر بودن آن بسیار به دوست داشتنی شدنش یاری نموده است. شما می توانید در این جا، قایق های ماهیگیری را ببینید که در آبی دریا شناورند و صحنه ای زیبا را شکل داده اند.

گشت و گذار با قایق | Hire A Long-Tailed Boat

شما می توانید مانند دیگر گردشگران این منطقه یکی از قایق های کشیده را که چهار نفر را می تواند سوار کند، اجاره کنید و برای 6 ساعت به گشت و گذار در اطراف این منطقه بپردازید. تورهایی که با این قایق ها برگذار می شوند در مکان هایی مثل جزیره بامبو، جزیره ماسکیتو، خلیج مایا، روستای تونسای و … توقف می نماید و شما می توانید در این مکان ها به خرید و یا شنا بپردازید و یا از اسنورکلینگ لذت ببرید. پیشنهاد ما این است که اگر می توانید، تورتان را طوری تنظیم کنید که در هنگام غروب آفتاب در دریا باشید و از مناظر بی نهایت زیبای اطراف لذت کافی را ببرید.

اسنورکلینگ در هات یاهو | Snorkeling In Hat Yao

اگر شما تنها برای یک روز به جزایر فی فی در پوکت می آیید، این تفریح و ورزش باید در فهرست بایدهایتان قرار گیرد. این مقصد که برای سفری یک روزه کاملا مناسب است، با آب شفاف دریا و هوای گرم و مطبوعش، شانس شما را برای دیدن موجودات دریایی رنگارنگ و بسیار هیجان انگیز دوچندان می نماید.

(اسنورکلینگ چیست)

طبیعت گردی در آئو لو دالام | Hike to Ao Lo Dalam

اگر فکر می کنید که جزایر فی فی در پوکت تنها محدود به سواحل می شوند، باید به شما بگوییم که در اشتباه هستید. این جزیره علاوه بر دریا، بر روی زمین نیز جاذبه هایی دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. یکی از بهترین و راحت ترین راه هایی که فی فی را کشف کنید این است که به یکی از راستاهای طبیعت گردی معروف آن که تنها 30 دقیقه طول می کشد بروید که شما را به نقطه ای در جنوب آئو لو دالام می رساند. این جا خلیجی زیبا و ساکت است و جزو مکان هایی به شمار می آید که شما هم می توانید از راستا لذت ببرید و هم به مقصدی جالب برسید.

با قایق به غارهای وایکینگ بروید | The Viking Caves

یکی دیگر از جاذبه های جزایر فی فی در پوکت غارهای وایکینگ هستند که گردشگران از آن بسیار لذت می برند. این غارها در نقطه آخر جنوب شرقی جزیره قرار دارند که در آن قایق هایی را مشاهده می کنید که به درون این غارها می روند. بعضی از دیواره های این غارها گچی است که بسیار جالب می باشد. افسانه ها می گویند این خط و خطوط گچی را دزدان دریایی بیش از هزاران سال پیش در اینجا نقاشی نموده اند.

صخره نوردی | Rock Climbing

صخره های جزایر فیفی هیجان انگیز هستند و بدون شک رازی هستند که احتیاج به کشف شدن دارند. در بالای این صخره ها می توانید چشم انداز بسیار خوبی از جزیره داشته باشید. شما برای صخره نوردی باید در یکی از شرکت های بی شماری که این فعالیت را ارائه می دهند ثبت نام کنید. آن ها تجهیزات خوبی دارند و معمولا امنیت شما را تضمین می نمایند. پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید به صخره نوردی بپردازید عصر را انتخاب کنید که هوا خنک تر باشد.

خلیج آئو پیله | Ao Pileh Bay

اگر می خواهید کمی از گردشگران دیگر دورتر باشید می توانید به خلیجی دورتر بروید که می توان آن را بهشت تایلندی دانست. در اینجا می توانید تپه های رنگی مرجانی را ببیند که در ورودی این منطقه شکل گرفته اند. صخره های آهکی نیز که پر از گیاهان سبز هستند در اطراف این منطقه بسیار شگفت انگیز دیده می شوند. شما در آئو پلیه نمی توانید از دریای شفافی که نور آفتاب آن را می درخشاند، چشم بردارید. پیشنهاد ما به شما در این خلیج، شنا و اسنورکلینگ است که البته می توانید در ساحل نیز استراحت کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.

قایق سواری کایاک | Kayak Around Koh Phi Phi

یکی از فعالیت های محبوبی که در جزایر فی فی در پوکت وجود دارد قایق سواری کایاک می باشد. بیشتر اقامت گاه ها و هتل ها تورهای کایاک سواری خوبی ارائه می دهند که می توانید از میان آن ها گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. این نمونه یک روش خلاقانه ایست که به گشت در اطراف جزیره بپردازید، از میان مناطق بکر عبور کنید و آب آرام دریا را تجربه کنید. گزینه های دیگری مانند قایق پدالی، اسکی روی آب و …. نیز در جزایر فی فی موجود می باشند که بسته به سلیقه خودتان از آن ها برای یک سفر هیجان انگیز می توانید استفاده کنید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 335

به "جزایر فی فی، چشمگیرترین جاذبه پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی، چشمگیرترین جاذبه پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید