حریفان سه جودوکار ایران در مسابقات گرنداسلم ابوظبی معرفی شدند

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، چهارمین دوره مسابقات گرنداسلم جودو سال 2018 از فردا شنبه پنجم مهرماه به میزبانی ابوظبی امارات و با حضور 384 جودوکار از 62 کشور شروع می گردد. از این تعداد 133 نفر در قسمت زنان و 215 نفر هم در بخش مردان به مدت دو روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

حریفان سه جودوکار ایران در مسابقات گرنداسلم ابوظبی معرفی شدند

تیم ملی جودو ایران با سه جودوکار در این مسابقات شرکت نموده است. ابوالفضل محمودی در وزن 60- کیلوگرم، محمد بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم سه جودوکاری هستند که با راهنمایی محمد منصوری در این رقابتها به مصاف رقبای خود می روند.

بر اساس برنامه اعلام شده فردا شنبه در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان 60-، 66- و 73- کیلوگرم به روی تاتامی می روند که تیم کشورمان دو نماینده دارد. در وزن 60- کیلوگرم که 26 جودوکار حضور دارند، ابوالفضل محمودی در گروه A دور نخست به مصاف روسلان مدارانوف دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو می رود.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم که با حضور 43 جودوکار برگزار می گردد، محمد محمدی بریمانلو در گروه B پس از یک دور استراحت، به مصاف حریفانی از آلمان و ازبکستان می رود.

سعید ملایی نفر یک رنکنیگ دنیای در وزن 81- کیلوگرم و قهرمان سال 2018 دنیا روز یکشنبه ششم آبان ماه رقابتهای خود را شروع می نماید. وی در گروه A پس از یک دور استراحت به مصافجک هاتن از آمریکا می رود. این جودوکار آمریکایی مدال نقره گرندپری آنتالیا و برنز گرندپری زاگرب را در سال 2018 کسب نموده است. ملایی در صورت کسب پیروزی باید در دور سوم با برنده مبارزه ورزشکاران آلمان و گرجستان رقابت کند.

این دوره از مسابقات گرنداسلم به مدت دو روز در ابوظبی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 209

به "حریفان سه جودوکار ایران در مسابقات گرنداسلم ابوظبی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان سه جودوکار ایران در مسابقات گرنداسلم ابوظبی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید