درخواست 20 کشور از روسیه برای دریافت واکسن کرونا

به گزارش تور اروپا ارزان، کیریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری روسیه گفت بیش از 20 کشور برای دریافت حدود یک میلیارد دز واکسن روسی کرونا درخواست اولیه خود را ارائه کردند.

درخواست 20 کشور از روسیه برای دریافت واکسن کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، او گفت: شاهد اهتمام گسترده به واکسن روسی بوده ایم و تا به امروز از حدود 20 کشور درخواست های اولیه برای ارائه حدود یک میلیارد دز واکسن دریافت کرد ه ایم. همچنین به شراکت برای فراوری واکسن در پنج کشور دست یافتیم. اکنون توانایی فراوری حدود پانصد میلیون دز واکسن طی 12 ماه آینده داریم.

این مقام روس اضافه نمود: بسیار مهم است که واکسن را فقط در روسیه فراوری نکنیم، بلکه آن را با همکاری بعضی از دیگر کشور ها نیز فراوری کنیم و آن را در اختیار همه کسانی که به آن احتیاج دارند، قرار دهیم. پیش بینی می کنیم که آزمایش واکسن روسی کرونا در امارات، عربستان و فیلیپین و شاید در برزیل در زمانی بسیار نزدیک شروع گردد.

دیروز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشست اعضای دولت بیان کرد که واکسن ضدکرونا در این کشور به ثبت رسید. خبرگزاری اسپوتنیک بیان کرد واکسیناسیون همگانی علیه ویروس کرونا از اول ژانویه (12 دی) در روسیه شروع می گردد. بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی روسیه، نام واکسن روسی ضدکرونا اسپوتنیک وی است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 968

به "درخواست 20 کشور از روسیه برای دریافت واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 20 کشور از روسیه برای دریافت واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید