در واتساپ با یک ضربه عکس ها را به استیکر تبدیل کنید

به گزارش تور اروپا ارزان، زومیت نوشت: به روزرسانی تازه واتساپ به شما اجازه می دهد تصاویر موردنظر خود را به طور مستقیم و با یک ضربه به استیکر تبدیل کنید.

در واتساپ با یک ضربه عکس ها را به استیکر تبدیل کنید

تازهترین به روزرسانی برنامه پیغام رسان محبوب واتساپ، ویژگی جذابی برای کاربران iOS به ارمغان می آورد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تصاویر خود را به استیکر تبدیل نمایند. بدین ترتیب برای ساخت استیکر نیازی به استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث نخواهید داشت. این ویژگی با پشتیبانی از یک API رسمی در iOS 16 امکان پذیر شده است.

به گزارش گیزچاینا، نسخه 23.7.75 واتساپ برای iOS، با بهبودهای جالب و ویژگی های تازه دردسترس کاربران قرار گرفته است. ازجمله ویژگی های این به روزرسانی می توان به امکان درگ دراپ تصاویر، ویدیوها و اسناد از برنامه های دیگر به چت های واتساپ اشاره نمود که اشتراک گذاری آن ها را آسان تر می نماید. علاوه براین درصورت استفاده از iOS 16 می توان از بعضی قابلیت های منحصربه فرد این پیغام رسان استفاده کرد که مهم ترین آن ها، امکان تبدیل عکس به استیکر با یک ضربه است.

ویژگی تازه واتساپ به کاربران اجازه می دهد سوژه موردنظر خود را از تصویر استخراج نموده و آن را در گفت وگوهای خود ارسال نمایند. بدین ترتیب یک استیکر ویژه از تصویر موردنظر ساخته خواهد شد. پس از درج تصویر، واتساپ به طور اتوماتیک آن را به استیکر تبدیل و به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه خواهد نمود. درحالی که شاید این ویژگی از چند روز قبل دردسترس بعضی کاربران قرار گرفته باشد اما حالا همه کاربران iOS 16 می توانند از آن بهره ببرند.

یکی از مزیت های به روزرسانی تازه واتساپ این است که تجربه کاربری یکپارچه تری را ارائه می دهد. پیش از این افراد برای ساخت استیکرهای سفارشی مجبور بودند از برنامه های شخص ثالث استفاده نمایند. اکنون با قابلیت ایجاد استیکر داخلی واتساپ می توان این کار را به طور مستقیم داخل پیغام رسان انجام داد. انتظار می رود تنظیمات پیشرفته تر برای این ابزار با آپدیت های بعدی دردسترس قرار گیرد.

برای استفاده از قابلیت تبدیل تصویر به استیکر در واتساپ باید این برنامه را به تازهترین نسخه منتشر شده، به روزرسانی کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2019

به "در واتساپ با یک ضربه عکس ها را به استیکر تبدیل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در واتساپ با یک ضربه عکس ها را به استیکر تبدیل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید