دستاورد کرونا در بوشهر 411 بستری و 6 فوتی

به گزارش تور اروپا ارزان، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر در تاریخ شنبه 12 تیر ماه، 411 نفر است.

دستاورد کرونا در بوشهر 411 بستری و 6 فوتی

به گزارش خبرنگاران بوشهر دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 105 بیمار نو در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 61 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 95 بیمار هم باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 79 نفر از آنها مثبت قطعی بوده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 48 نفر در بخش مراقبت های ویژه می باشند اضافه کرد: از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 18 نفر در شرایط حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، اعلام کرد: متاسفانه امروز 6 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 3 آقا با 65 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای دیابت و 61 و 37 سال سن بدون سابقه بیماری و 3 خانم با50 و 42 با سابقه بیماری زمینه ای چربی خون و فشار خون و 50 سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: تا کنون 1270 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام نمود: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 53863 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.

دکتر کشمیری اعلام کرد: طبق رنگبندی نو سامانه ماسک از 12 تیرماه تعداد 6 شهرستان استان قرمز و پر خطر و 4 شهرستان در شرایط نارنجی و خطرناک قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرستان های دیلم،گناوه، دشتی، تنگستان، عسلویه و جم در شرایط قرمز و پر خطر و شهرستان های بوشهر، دشتستان، دیر و کنگان در شرایط نارنجی و خطرناک که این شرایط احتیاج به تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی را ایجاب می نماید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1512

به "دستاورد کرونا در بوشهر 411 بستری و 6 فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد کرونا در بوشهر 411 بستری و 6 فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید