بستری 34 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 24 ساعت گذشته 34 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.

بستری 34 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 24 ساعت گذشته 34 بیمار تازه حاد تنفسی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع 399 بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که 312 مورد مربوط به کاشان و 87 مورد مربوط به آران و بیدگل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان توضیح داد: 52 نفر از کل بیماران در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که 49 نفر مربوط به کاشان و سه نفر مربوط به آران و بیدگل هستند.

وی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در دو شهرستان چهار نفر بوده که سه نفر مربوط به کاشان و یک نفر از آران و بیدگل بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد آمار واکسیناسیون توضیح داد: تا به امروز تعداد واکسن تزریق شده در دوز اول 228 هزار و 44 نفر و در دوز دوم 97 هزار و 762 نفر بوده است.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1624

به "بستری 34 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 34 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید