دیده بان حقوق بشر از تجاوز پلیس کانادا به زنان بومی این کشور اطلاع داد

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران : سازمان دیده بان حقوق بشر پلیس فدرال کانادا را به ارعاب و تجاوز جنسی به زنان و دختران ایالت بریتیش کلمبیا متهم نموده است.

دیده بان حقوق بشر از تجاوز پلیس کانادا به زنان بومی این کشور اطلاع داد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ سازمان دیده بان حقوق بشر پلیس فدرال کانادا را متهم به ارعاب و آزار و اذیت جنسی زنان و دختران ایالت بریتیش کلمبیا نموده است.

در گزارشی که روز چهارشنبه از سوی سازمان دیده بان حقوق بشر منتشر شده است، این سازمان اسناد مربوط به اقدامات پلیس کانادا بر ضد زنان و دختران این ایالت را که مورد ارعاب و آزار و اذیت جنسی از سوی پلیس قرار گرفته اند، منتشر نموده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: تهدید خشونت های داخلی از یک سو و بدرفتاری از سوی افسران پلیس فدرال کانادا از سوی دیگر، زنان بومی در این ایالت را در شرایط ناامنی قرار داده است. این گزارش همچنین محتوی اسنادی است که پلیس کانادا را به آزار و اذیت جنسی زنان و دختران ایالت بریتیش کلمبیا متهم می نماید.

در این گزارش همچنین آمده است: در 5 شهر از 10 شهری که سازمان دیده بان حقوق بشر در شمال کانادا از آن بازدید نموده است، اتهاماتی در مورد آزار و اذیت جنسی زنان بومی از سوی پلیس کانادا، شنیده شده است.

این گزارش نتیجه تحقیقات صورت گرفته در مورد پرونده بزرگراه اشک ها است، نامی که برای بزرگراهی 800 کیلومتری در مرکز ایالت بریتیش کلمبیا به کار برده می گردد که در آن 18 زن بومی کانادایی در دهه های گذشته ناپدید شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 417

به "دیده بان حقوق بشر از تجاوز پلیس کانادا به زنان بومی این کشور اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیده بان حقوق بشر از تجاوز پلیس کانادا به زنان بومی این کشور اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید