10 مورد از تفریحات ویکتوریا کانادا که اصلا نباید از دست دهید!

به گزارش تور اروپا ارزان، مرکز استان بریتیش کلمبیا، ویکتوریا است که در جزیره ونکوور واقع شده و به جرأت می توان گفت که یکی از زیباترین شهرهای آمریکای شمالی است. این شهر حدودا 85 هزار نفر جمعیت دارد و آن را می توان جنوبی ترین شهر کانادای غربی دانست. تفریحات ویکتوریا کانادا بسیار زیاد و متنوع اند و کاری می نمایند که شما عاشق این شهر شوید. ویکتوریا حدودا 100 کیلومتر از ونکوور فاصله دارد و از سیتل آمریکا نیز همین مقدار دورتر است. با هم در ادامه همراه با خبرنگاران باشیم تا تفریحات ویکتوریا کانادا را مرور کنیم.

 
10 مورد از تفریحات ویکتوریا کانادا که اصلا نباید از دست دهید!

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

1- موزه رویال بریتیش کلمبیا | Royal BC Museum

برای یک تجربه عالی به دوره پیش از تاریخ بریتیش کلمبیا، بازدید از موزه رویال بهترین نقطه آغاز است. شما می توانید با ورود به موزه در ابتدا اولین ملیت ها را ببیند و همینطور داستان را ادامه داده تا به شهر امروزی برسید. تمام آثار و گالری های این موزه با کیفیت بالایی تهیه شده اند و به تمام جزییات مهم پرداخته اند. علاوه بر مجموعه های دائمی، در این موزه نمایشگاه های موقت و آنلاین نیز برگزاری می شود.

ساعت بازدید: هر روز 10 صبح تا 5 عصر

2- بندر ویکتوریا اینر | Victoria Inner Harbour

یکی از چشم نوازترین مناطق مرکز شهر، بندر ویکتوریا اینر است که بازدید از آن، از تفریحات ویکتوریا کانادا محسوب می شود. این بندر مخصوصا در ماه های تابستانی، بسیار پر جنب و جوش است و در آن می توانید فعالیت های کنار آبی نظیر فستیوال های قایقرانی کلاسیک که هر سپتامبر در آخر هفته کارگر برگزار می شود را مشاهده کنید. اگر به دنبال مقصد زیبایی برای عکاسی می گشت، مطمئن شوید که از غروب به بعد به این منطقه بروید که با نورهای زیبایی پوشیده می شود.

3- پارک بیکان هیل | Beacon Hill Park

این پارک که به معنی تپه فانوس دریایی می باشد، از روی دو فانوس دریایی کوه بیکان نیویورک گرفته شده و قدمت آن به سال 1862 برمی شود. امروزه این پارک بسیار بزرگ یکی از محل های محبوب در ویکتوریاست؛ توریست ها و مردم محلی این پارک را به خاطر وجود جنلگل ها، باغچه ها و زمین های بازی موجود در آن، بسیار دوست دارند. این پارک 72 هکتاری در ابتدا به عنوان یک منطقه حفاظت شده توسط سر جیمس داگلاس، شهردار کلونی جزیره ونکوور در سال 1858 به کار رفت.

4- پارک استانی گلداستریم | Goldstream Provincial Park

یکی دیگر از تفریحات ویکتوریا کانادا رفتن به پارک گلداستریم است. این پارک حدودا 16 کیلومتری شمال ویکتوریا واقع شده و یک نمونه عالی برای حس اکوسیستم طبیعی جزیره ونکوور است. در کنار درختان صنوبر داگلاس، درختان همواره سبزی به نامarbutus وجود دارد که درخت بومی جزیره ونکوور است. اگر به پرنده نگری علاقه دارید، این جزیره به شما انواع پرنده ها نظیر عقاب هدیه می دهد و اگر علاقمند به حیات وحش هستید هم شاید خرس یا ماهی سالمون ببینید.

5- ساختمان مجلس بریتیش کلمبیا | BC Legislature Building

این ساختمان که صندلی مجلس بریتیش کلمبیا محسوب می شود، یک بنای بزرگ با معماری خیره نماینده است. ساختمان مجلس در سال 1897 به سبک نئوباروک ساخته شد و پر از ویژگی های معماری تحسین برانگیز است. شما می توانید با شرکت در تورهای رایگان به همراه راهنما، در خصوص تاریخ و به طور کلی این استان و فرآیند مجلس اطلاعات خوبی کسب کنید.

ساعت بازدید: هر روز 8.30 صبح تا 5 عصر

6- باغ وحش حشرات ویکتوریا | Victoria Bug Zoo

اگر ترس از عنکبوت ندارید، یکی از تفریحات ویکتوریا کانادا می تواند بازدید از حیات وحش حشرات باشد که تجربه ای بسیار جالب و متفاوت خواهد بود. این باغ وحش تنها 2 اتاق دارد اما بیش از 40 گونه مختلف از حشرات استوایی در آن قرار گرفته است. تورهای اطلاعاتی در اینجا برگزار می شوند که می توانید برای دریافت اطلاعات از آن ها بهره ببرید.

ساعت بازدید: دوشنبه تا آدینه از ساعت 11 صبح تا 4 عصر، شنبه و یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 5 عصر

7- قلعه Craigdarroch Castle

این قلعه، یک عمارت اسکاتلندی است که به زمان ویکتوریایی برمی شود و در آن موقع جهت اینکه محل سکونتی برای رابرت دانسمیر (Robert Dunsmuir) باشد، ساخته شد. این قلعه در حال حاضر به عنوان یک موزه عمومی به کار می رود و دارای 39 اتاق است. در این قلعه می توانید بسیاری از متعلقات آنتیک و هنری خانواده را مشاهده کنید و به یک زندگی جالب قدم بگذارید.

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر

8- اسکله ماهیگیران | Fishermans Wharf

یکی دیگر از تفریحات ویکتوریا کانادا رفتن به اسکله ماهیگیران است. اینجا پر از غرفه های غذایی است که کاری می نمایند شما یک عصر دلچسب را در اینجا بگذرانید. شما می توانید از غرفه های مختلف دیدن نموده و به تماشای قایق هایی بپردازید که در اطراف در حال گذرند. اگر به فعالیت های آبی علاقه دارید، اینجا فراهم است؛ مثلا شما می توانید به تماشای نهنگ ها مشغول شوید و یا کایاک سواری کنید.

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

9- مرکز رابرت بیتمن | Robert Bateman Centre

این مرکز که تخصصش نقاشی های حیات وحش است، یک گالری هنری با موضوع طبیعت در نزدیکی بندر ویکتوری است. خود رابرت بیتمن یکی از هنرمندان با استعداد کانادا است که بیشتر آثارش در اینجا به نمایش گذاشته شده اند. در این گالری همچنین برنامه های آموزشی برگزار می شود که وظیفه آن ارائه فرصت های یادگیری در زمینه های ادبیات، هنرهای زیبا و محیط زیست به جوامع بزرگتر است.

ساعت بازدید: یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر، آدینه و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب

10- باغ های بوچارت | Butchart Gardens

یکی از برترین جاذبه های ویکتوریا، باغ های بوچارت است که در نزدیکی برنتبود بِی واقع شده است. این باغ ها برای 100 سال است که صندلی انواع و اقسام گیاه ها هستند؛ اگرچه در سال های اخیر مسئولان این باغ یک عمارت و همچنین فواره راس را به این مجموعه اضافه نموده اند.

رفتن به این باغ ها که یکی از تفریحات ویکتوریا کانادا محسوب می شود، بسیار جذاب و به یادماندنی خواهد بود. جالب است بدانید که این باغ همچنان توسط همان خانواده ای که آن را افتتاح نموده اند، اداره می شود که می توان گفت شخصیت منحصر به فرد و دوست داشتنی آن ها بوده که برای چندین نسل، این باغ را سرزنده و سرحال نگه داشته است.

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 398

به "10 مورد از تفریحات ویکتوریا کانادا که اصلا نباید از دست دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از تفریحات ویکتوریا کانادا که اصلا نباید از دست دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید