رستاک طنین موسیقی اقوام را به کانادا برد

به گزارش تور اروپا ارزان، چند روز از شروع تور کنسرت های گروه موسیقی رستاک در کانادا می گذرد و استقبال از موسیقی محلی و مقامی ایرانی ادامه دارد.

رستاک طنین موسیقی اقوام را به کانادا برد

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرنگاران، چند روز از شروع تور کنسرت های گروه موسیقی رستاک در کانادا می گذرد.

رستاک از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب را با زبان موسیقی امروز روایت می نماید، از موسیقی بندری بوشهر و خوزستان گرفته تا موسیقی زاگرس که از جنوب آذربایجان غربی شروع شده و از کردستان و کرمانشاه تا لرستان و بختیاری را در بر می گیرد. از سویی دیگر از شمال تا جنوب خراسان و نوار شمالی رشته کوه البرز، مازندران و گیلان، و تمام این تنوع و رنگین کمان آسمان موسیقی اقوام، یکجا در گروه رستاک تجلی می یابد.

گروه موسیقی رستاک که جهت اجرای مجموعه کنسرتهایش، در تور کانادا به سر می برد، در روزهای 20 و 22 اردیبهشت در شهرهای تورنتو و مونترآل به اجرای برنامه پرداخت. این گروه در ادامه کنسرت های خود در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت در شهرهای کلگری و ونکوور کنسرت خواهد داشت. کنسرتی که در آن بانوی محجبه ایران اسلامی در آن سوی جهان حضوری سربلندانه دارد.

در ادامه تصاویری از کنسرت گروه رستاک در مونترآل کانادا که توسط مهناز زنجیرزنی ثبت شده و به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگاران قرار داده شده است، مشاهده می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 374

به "رستاک طنین موسیقی اقوام را به کانادا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستاک طنین موسیقی اقوام را به کانادا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید