آشنایی با رستوران های پوکت

به گزارش تور اروپا ارزان، غذاهای سنتی تایلند از عوامل جذب گردشگران می باشد . پوکت جایی است که باید طعم غذاهای سنتی تایلند را در آنجا بچشید . در رستوران های پوکت می توانید طعم انواع غذاهای تایلند ، غذاهای بین المللی ، غذاهای آسیایی و انواع غذاهای غربی را امتحان کنید . رستوران در پوکت از جاذبه های پوکت به شمار می روند . صبحانه ای عالی ، ناهار و یا شام دو نفره و … در پوکت تا مدتها در ذهنتان باقی خواهد ماند .

آشنایی با رستوران های پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بهترین رستوران های پوکت

پوکت سرزمین غذاهای بی نظیر و طعم های ماندگار است . بیشترین شهرت پوکت برای غذاهای دریایی اش است . در اطراف جزیره رستوران های زیادی خواهید دید که انواع غذاهای سنتی تایلندی و بهترین غذاهای دریایی را سرو می نمایند . از بهترین غذاهای پوکت که در بین گردشگران محبوبیت دارند می توان به بال مرغ شرخ شده ، ماهی دودی و سالاد آتشین اشاره نمود.

از پیشنهادهایی که همیشه به مسافران می کنیم ، خوردن غذا در غذاخوری های خیابانی است . در این غذاخوری ها که از نظر مردم محلی بهترین غذاهای خیابانی در تایلند هستند ، بهترین و عجیب ترین طعم ها را خواهید چشید . این رستوران ها از بهترین رستوران های تایلند به شمار می روند .

در صورتی که ذائقه تان با طعم های تند و عجیب تایلندی سازگار نیست ، می توانید بهترین غذاهای ایرانی را در رستوران های ایرانی پوکت بخورید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 354

به "آشنایی با رستوران های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید