رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی

به گزارش تور اروپا ارزان، بی شک بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند را برترین گزینه برای حراست از دروازه تیم ملی قلمداد نموده و به گفته آن ها، با توجه به تجربه و اعتماد به نفسی که طی سالیان اخیر پیدا نموده برترین انتخاب برای دروازه تیم ملی فوتبال ایران است.

رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی

اتفاقی که در سال های اخیر کاملا اتفاق افتاده و بیرو در تمام تورنمنت های کوچک و بزرگ بین الملی عملکرد قابل قبولی داشته است اما از زمان حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی، شرایط عوض شده و در بازی های اخیر کمتر از بیرانوند بازی گرفته شده است. به گونه ای که قلعه نویی طی 5 بازی تیم ملی به 4 دروازه بان مختلف فرصت حضور در میدان را داده است.

در ادامه نیز مصدومیت بیرانوند باعث شد در مجموع پیغام نیازمند دقایق بیشتری نسبت به بیرو در زمین حضور داشته باشد.

بیرانوند تا قبل از بازی با ازبکستان در فینال جام کافا، از 4 بازی، 2 حضور کامل در زمین داشت تا در مجموع 180 در زمین حضور داشته باشد اما او در بازی با ازبکستان تنها 6 دقیقه بازی کرد و سپس مجبور به ترک زمین شد تا پیغام نیازمند به عنوان جانشین او در مسابقه حاضر شده و درنهایت نیز با 205 دقیقه حضور در زمین، بالاتر از بیرانوند بایستد.

برهمین اساس به نظر می رسد در بازی های ملی آینده، شاهد رقابت مجذوب کننده و دیدنی علیرضا بیرانوند و پیغام نیازمند برای رسیدن به جایگاه شماره یک تیم ملی فوتبال ایران خواهیم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2065

به "رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید