رونمایی از پورشه کیمن GT4 RS قبل از معرفی

به گزارش تور اروپا ارزان، پورشه کیمن در آخرین آزمایش های میدانی قبل از رونمایی بدون استتار دیده شد.

رونمایی از پورشه کیمن GT4 RS قبل از معرفی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از موتور وان؛ شرکت پورشه آماده است تا از خودروی کیمن GT4 RS تازه خود رونمایی کند، اما قبل از این اتفاق، عکاسان این خودرو را در آخرین آزمایش های میدانی شکار کردند. با این حال، آنچه در این مجموعه تصاویر جاسوسی به وضوح دیده می گردد، جزئیاتی است که به نوعی در عکس های رسمی پنهان شده بود.

اسپویلر جلو و گوشه ها به وضوح زیر نور خورشید دیده می گردد و دید بهتری از طراحی تهاجمی و ظریف کیمن ارائه می دهد. جزئیات خروجی هوای گلگیر های جلو به علاوه جزئیات بال عقب نیز نمایان است. عکاسان بعلاوه متوجه شماره پلاک روی خودرو شدند که S RS 982 را نشان می دهد. یکی دیگر از جزئیات مهم این خودرو، نسخه ای از کیمن GT4 RS با ترمز های سرامیکی است.

در این مرحله، جزئیات کابین و اطلاعات پیشرانه در دسترس نیست و قرار است در حین رونمایی از کیمن GT4 RS که قرار است در این ماه اتفاق بیفتد، اطلاع رسانی گردد. شایعه شده است که این خودرو تا 500 اسب بخار (372 کیلووات) قدرت فراوری می نماید.

بعلاوه جالب است بدانید پورشه در حال توسعه یک سیستم دیجیتال است که ترکیبی از داده های حسگر را تجزیه و به پیش بینی احتیاج های خدماتی براساس سبک رانندگی یاری می نماید و می تواند عیوب خودرو را قبل از وقوع پیش بینی کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1704

به "رونمایی از پورشه کیمن GT4 RS قبل از معرفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پورشه کیمن GT4 RS قبل از معرفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید