فراوری ال 90 ایرانی شروع شد ؛ آیا کادیلا جایگزین مناسبی برای ال 90 خواهد بود؟

به گزارش تور اروپا ارزان، فراوری خودرو کادیلا شروع شده و این خودرو به احتمال زیاد در امسال وارد بازار خواهد شد.

فراوری ال 90 ایرانی شروع شد ؛ آیا کادیلا جایگزین مناسبی برای ال 90 خواهد بود؟

خبرنگاران - در این گزارش به آنالیز فراوری و مشخصات فنی کادیلا، نسخه ایرانی شده ال 90، می پردازیم. این خودرو که قرار است به زودی وارد بازار گردد، با پیشرانه نو ME16 عرضه خواهد شد. در ادامه، نگاهی به ویژگی های این خودرو و تفاوت های آن با ال 90 خواهیم داشت.

پیشرانه و قدرت فنی کادیلا

پیشرانه ME16 که در این خودرو به کار رفته، یک موتور 16 سوپاپ با حجم 1587 سی سی است.

حدود 115 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور به وسیله این موتور فراوری می گردد. به گفته احسان جابری، رئیس هیات مدیره مگاموتور، این پیشرانه به سیستم VVT (تغییر زمان بندی سوپاپ ها) و اویل پمپ متغیر مجهز شده که باعث افزایش بازدهی و کاهش مصرف سوخت می گردد.

البته موتور کنونی از نظر توان و گشتاور چندان متفاوت با تندر 90 یا ال 90 نیست اما درباره هماهنگی با گیربکس و دوام باید منتظر تست خودرو بود.

کیفیت کادیلا در مقایسه با ال 90

یکی از سوالات مهم درباره کادیلا، مقایسه کیفیت آن با ال 90 است. ال 90 به علت نظارت سخت گیرانه شرکت رنو و استفاده از شبکه جهانی تامین قطعات، کیفیت بالایی داشت. اما با خروج رنو از فراوری در ایران، نگرانی هایی درباره کیفیت و دوام کادیلا وجود دارد. تغییرات در بخش موتور و گیربکس می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و دوام خودرو بگذارد.

چهره نو کادیلا: طراحی و جذابیت

این خودرو با طراحی نو و به روز شده به بازار عرضه خواهد شد. اما سوال اینجاست که آیا این تغییرات ظاهری می توانند جایگاه ال 90 را در میان خریداران ایرانی حفظ نمایند؟ آنالیز واکنش مصرف نمایندگان به طراحی نو و تغییرات فنی این خودرو می تواند در موفقیت آن در بازار تاثیرگذار باشد.

جمع بندی: آیا کادیلا ارزش خرید دارد؟

این خودرو با پیشرانه بهینه سازی شده و امکانات نو وارد بازار می گردد. اما سوالاتی درباره کیفیت و دوام آن نسبت به ال 90 و توانایی رقابت در بازار وجود دارد. آیا کادیلا می تواند اعتماد خریداران را جلب نموده و جایگزین مناسبی برای تندر 90 باشد؟

موتور پارس خودرو کادیلا

منبع: بیت ران
انتشار: 22 شهریور 1403 بروزرسانی: 22 شهریور 1403 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2126

به "فراوری ال 90 ایرانی شروع شد ؛ آیا کادیلا جایگزین مناسبی برای ال 90 خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ال 90 ایرانی شروع شد ؛ آیا کادیلا جایگزین مناسبی برای ال 90 خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید