سائول: تکرار موفقیت های قبلی اسپانیا دشوار است

به گزارش تور اروپا ارزان، سائول در یورو 2016 و جام جهانی 2018 برای اسپانیا بازی نکرد ولی با امیدواری نسبت به سال های پیش رو صحبت کرد.

سائول: تکرار موفقیت های قبلی اسپانیا دشوار است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی استار، سائول نیگس در سه دیدار تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی برای اسپانیا به میدان رفت و در چهار دیدار تیمش در جام جهانی روسیه روی نیمکت ذخیره ها نشست. با این حال بازنشستگی آندرس اینیستا باعث گردیده این بازیکن فرصت زیادی برای حضور در زمین پیدا کند.

سائول بعد از حضور لوئیس انریکه به عنوان سرمربی لاروخا، برابر انگلیس از ابتدا به میدان رفت. او درباره شرایط خود در تیم ملی کشورش گفت: الان بهتر است درباره گذشته صحبت نکنم. این موضوع اهمیتی ندارد و باید رو به جلو حرکت کرد و به بازی های پیش رو فکر کرد.

تیم ملی اسپانیا باید فردا سه شنبه در دیداری دوستانه در شهر الچه به مصاف کرواسی نایب قهرمان جام جهانی برود. اسپانیا که با شکست انگلیس در دیدار دوستانه روحیه گرفته و به دنبال کسب یک برد خانگی است.

هافبک ماتادورها در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: زمانی که لوئیس آراگونس سرمربی اسپانیا بود، حضور ژاوی و اینیستا به ما کمک کرد که به بهترین تیم جهان تبدیل شویم. آن دوره آغاز یک دوران خوب برای ما بود. الان بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه گردیده اند که باید کوشش نمایند به همان سطح قبل برسند. البته کار سختی برای تکرار موفقیت های قبلی خودمان داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 88

به "سائول: تکرار موفقیت های قبلی اسپانیا دشوار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سائول: تکرار موفقیت های قبلی اسپانیا دشوار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید