ستاره آژاکس و رد پیشنهاد باشگاه میلان

به گزارش تور اروپا ارزان، دوسان تادیچ، ستاره صربستانی و گلزن آژاکس پیشنهاد باشگاه میلان را رد نموده است.

ستاره آژاکس و رد پیشنهاد باشگاه میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان در پی بازیکن جایگزین هاکان چالهان اوغلو بوده و برای خرید اما دوسان تادیچ وارد عمل شده بود. هافبک ترکیه ای میلان با اتمام قراردادش همین چند هفته قبل راهی رقیب همشهری یعنی اینتر شد و حالا میلان برای جذب یک هافبک هجومی اقدام نموده است. اما کاپیتان آژاکس تاکید نموده که آمستردام را ترک نخواهد کرد و در آژاکس باقی می ماند.

روسونری برای جذب دوسان تادیچ به ستاره آژاکس پیشنهاد دستمزد 4 میلیون یورویی در هر فصل داده بود که مورد توجه او قرار نگرفت. بعلاوه باشگاه آژاکس تمایلی به فروش تادیچ نداشته و مارکو اورمارس، مدیر ورزشی این باشگاه به نشریه هلندی دی تلگراف اعلام نمود که کاپیتان این تیم برای این فصل فروشی نیست.

دوسان تادیچ هم به این نشریه اعلام نموده که در باشگاه رویاهایش بازی می نماید و تمایلی به ترک آژاکس در این مقطع و انتقال به میلان ندارد. این ستاره صربستانی در تابستان سال 2018 از ساوتهمپتون به آژاکس محلق شده و در این مدت پیروز به کسب دو اسم قهرمانی لیگ، دو جام حذفی و سوپرجام هلند در سال 2020 شده است. در فصل 19-2018 بود که دوسان تادیچ با زدن 28 گل، برترین گلزن لیگ هلند لقب گرفته و در کل از زمان پیوستن به آژاکس 76 گل در 149 بازی به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1527

به "ستاره آژاکس و رد پیشنهاد باشگاه میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آژاکس و رد پیشنهاد باشگاه میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید