شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت، هنوز چیزی تمام نشده است

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال تهران در هفته بیست و یکم پیروز شد میهمانش گل گهر را با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا با 51 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت، هنوز چیزی تمام نشده است

عباس سرخاب مهاجم سابق آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران، در این خصوص گفت: به هیچ وجه نباید ارزش پیروزی بر گل گهر و امتیازات با ارزشی که از این بازی به حساب شاگردان مجیدی واریز شد را دست کم گرفت، اما نباید فراموش کنیم که رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی است نه پیروزی بر گل گهر یا هر تیم دیگری. استقلالی ها باید هوشیار باشند و این پیرزی را کاملاً فراموش نمایند نه اینکه در باد آن بخوابند و از بازی های دیگر غفلت نمایند. هفته بعد، استقلال صنعت نفت را در پیش دارد و باید دقت نمایند که این حریف حتی از گل گهر هم خطرناک تر است.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید نمود: این لیگ طولانی و فرسایشی است و حالا به حساس ترین روزهای خود رسیده است. برای تیم هایی که در کورس قهرمانی یا کورس بقا هستند تک تک امتیازات با اهمیت است و شاید اگر امتیازی از دست برود جبران ناپذیر گردد. لذا استقلال هم باید بیشتر از گذشته حواسش به امتیازات باشد.

وی اضافه نمود: گل گهر تیمی منسجم و سخت کوش بود که واقعاً شکست دادن آن چندان ساده نبود و نیست. اما حالا باید از این تیم عبور کرد و روی صنعت نفت تمرکز داشت. تیمی که توانست با شایستگی پرسپولیس را شکست دهد حتماً ظرفیت های زیادی دارد و نباید حتی یک لحظه از توانایی های آن غفلت کرد.

کارشناس فوتبال در مورد جنجال پیش آمده در بازی استقلال گل گهر گفت: جدول نشان می دهد هر دو تیم چقدر به امتیازات کامل بازی احتیاج داشتند و شکست چه اتفاقی را برای آنها رقم می زد. همین حساسیت بالای جدولی روی جریان و اتفاقات بازی هم تاثیر گذاشت.

سرخاب در مورد شرایط استقلال در این فصل تاکید نمود: ایجاد فاصله 6 امتیازی با تیم دوم در هفته بیست و یکم اتفاق خوبی است و شانس شاگردان مجیدی را برای قهرمانی افزایش داده است. اما آنها باید دقت نمایند که هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. کادر فنی و بازیکنان استقلال باید این حساسیت را تا آخرین روز از لیگ برتر حفظ نمایند و اجازه ندهند شرایط ایده آلی که برای آنها ایجاد شده از بین برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1834

به "شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت، هنوز چیزی تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس استقلال برای قهرمانی افزایش یافت، هنوز چیزی تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید