شیائومی15پرو احتمالا با این مشخصات عرضه خواهد شد

به گزارش تور اروپا ارزان، اگرچه هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی به جای مانده است، اما یک گزارش نو اطلاعات جالبی درباره آن ارائه می نماید.

شیائومی15پرو احتمالا با این مشخصات عرضه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، یکی از منابع مطلع بازار اطلاعاتی در خصوص پرچمدار بعدی شیائومی 15 پرو به اشتراک گذاشته است و می گوید این گوشی احتمالاً با نمایشگر میکرو خمیده 2K و دوربین تله فوتو پریسکوپ از راه می رسد.

براساس گزارش دیجیاتو، این منبع مطلع با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین اطلاعاتی در خصوص ابعاد نمایشگر این گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما اشاره می نماید که احتمالاً ابعاد نمایشگر شیائومی 15 پرو با نسل قبلی تفاوت چندانی نخواهد داشت. انتظار می رود پنل پشتی شیائومی 15 پرو مجهز به ماژول دوربین مربعی شکل در سمت بالا چپ باشد. ظاهراً ماژول دوربین طراحی خوبی دارد.

شیائومی 15 پرو با چه مشخصاتی معرفی می گردد؟

هنوز تا زمان آمدن پرچمدار بعدی شیائومی مدت زمانی به جای مانده است. اما اطلاعاتی غیررسمی در خصوص آن به اشتراک گذاشته شده است. در پنل پشتی این موبایل ظاهراً ماژول دوربین سه گانه وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی ماکرو می گردد. بعلاوه به نظر می رسد دوربین اصلی این موبایل در مقایسه با بعضی مشخصات احتمالی شیائومی 14 پرو دارای دیافراگم بزرگ تری باشد.

در خصوص پردازنده سری 15 شیائومی، این خانواده احتمالاً با تراشه پرچمدار بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی می گردد. انتظار می رود اوایل اکتبر (مهرماه) این تراشه معرفی گردد. براساس گزارش های منتشرشده، تراشه نو می تواند جهش بزرگی در عملکرد دستگاه نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3 به ارمغان بیاورد.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص سری شیائومی 15 منتشر نشده است. اما آنچه تا به امروز به اشتراک گذاشته شده استفاده از تراشه نو، بهبود عملکرد اثرانگشت و بهبود قابلیت های تصویربرداری خواهد بود. از نظر طراحی، شیائومی 15 ممکن است به نمایشگر تخت مجهز باشد.

باید در نهایت دید این سری با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2108

به "شیائومی15پرو احتمالا با این مشخصات عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی15پرو احتمالا با این مشخصات عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید