صدور شناسنامه برای 3 هزار باغ خصوصی پایتخت ، آخرین شرایط ثبت خیابان ولی عصر

به گزارش تور اروپا ارزان، برای 3 هزار و 400 قطعه باغ خصوصی پایتخت شناسنامه صادر شده است و 2 هزار باغ خصوصی دیگر به دلیل معارض هنوز شناسنامه ندارد که به گفته مدیرعامل سازمان پارک ها به زودی تمام باغات خصوصی شهر شناسنامه دار می شوند.

صدور شناسنامه برای 3 هزار باغ خصوصی پایتخت ، آخرین شرایط ثبت خیابان ولی عصر

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: درختان تهران را شناسنامه دار نموده ایم و به صورت الکترونیک این کار انجام می گردد.

وی ادامه داد: همچنین این اقدامات در خیابان های اصلی شهر هم انجام می گردد و تمام درختان را شناسایی می کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران در مورد باغات خصوصی هم گفت: برای باغات خصوصی شناسنامه تهیه شده است و به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم نموده ایم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه باغات خصوصی بالای 5 هزار مترمربع و یا 10 هزار مترمربع است، گفت: این باغات جزو سرمایه طبیعی شهر محسوب می گردد که برای آنها شناسنامه تهیه شده است و نوع گونه، محیط گونه و تعداد درختان در آنها ثبت شده است.

وی در مورد ثبت خیابان ولیعصر در یونسکو هم گفت: این موضوع در معاونت شهرسازی در حال پیگیری است. درختانی که ما در این خیابان کاشته ایم با بن بالا بوده است و بیش از 4 هزار اصله درخت چنار در آنجا کاشتیم که خدا را شکر شرایط خوبی دارند.

مختاری در مورد صدور شناسنامه برای باغات خصوصی گفت: برای 3 هزار و 400 قطعه باغ خصوصی شناسنامه صادر شده است و در حال تهیه شناسنامه برای 2 هزار باغ خصوصی دیگر هستیم و در برنامه ما، باغات باید 500 متر به بالا باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تا به امروز برای 2 هزار باغ دیگر شناسنامه صادر نشده است، گفت: معارض هایی وجود داشته که در حال رفع کردن آن هستیم، اما به زودی برای آنها هم شناسنامه صادر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 913

به "صدور شناسنامه برای 3 هزار باغ خصوصی پایتخت ، آخرین شرایط ثبت خیابان ولی عصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور شناسنامه برای 3 هزار باغ خصوصی پایتخت ، آخرین شرایط ثبت خیابان ولی عصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید