طراحی متفاوت سوراخ پانچ گوشی های آیفون 14

به گزارش تور اروپا ارزان، اخیراً مطالب زیادی در خصوص گوشی های سری آیفون 14 آینده شنیده ایم و به نظر می رسد که این دستگاه ها با تغییرات عمده ای نسبت به مدل های قبلی همراه خواهند بود. تغییراتی که انتظار می رفت در مدل های آینده آیفون اتفاق بیفتد.

طراحی متفاوت سوراخ پانچ گوشی های آیفون 14

به گزارش خبرنگاران، در نوترین گزارش، مارک گورمن از بلومبرگ، در آخرین خبرنامه Power On خود، ادعا نموده است که مدل های سری آیفون 14 فاقد بریدگی ناچ برای سنسور ها هستند. در عوض، این گوشی ها دارای یک بریدگی بیضی شکل در بالای صفحه نمایش خواهند بود.

پیش از این، اپل گفته بود که بریدگی برای قرار دادن سنسور های مورد احتیاج برای دوربین جلو و بعلاوه قابلیت Face ID لازم است. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم چگونه غول فناوری آمریکایی پیروز می گردد همه امکانات را در یک فضای کوچک جمع کند.

قبل از این گزارش نو از مارک گورمن، وبسایت کره ای The Elec نیز ادعا نموده بود که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس به جای بریدگی، دارای یک سوراخ پانچ روی صفحه نمایش هستند. حتی Ming Chi Kuo، تحلیلگر اپل، ادعا نموده است که مدل های آیفون 14 دارای یک سوراخ پانچ هستند. این گزارش های متعدد در خصوص یک مطلب تقریباً این تغییر نو را تأیید می نماید.

اولین محصول شرکت اپل که طراحی سوراخ ناچ در بالای نمایشگر را ارائه کرد آیفون 10 بود و از آن موقع تا کنون تا حد زیادی این طراحی بدون تغییر به جای مانده است. این ناچ مجموعه دوربین TrueDepth را در خود جای داده است که شامل یک دوربین مادون قرمز، یک نورافکن سیل، یک دوربین سلفی و یک پروژکتور نقطه ای است.

گزارش ها بعلاوه حاکی از آن است که آیفون 14 و آیفون 14 مکس اپل همچنان به ارائه ناچ ادامه خواهند داد، اما مدل های پرو این سری با یک سوراخ پانچ به شکل بیضی برای قرار دادن سنسور ها عرضه خواهند شد.

بعضی شایعات ادعا می نمایند که این شرکت ممکن است معماری زمان پرواز مبتنی بر لیزر را برای Face ID اتخاذ کند، در حالی که شایعات دیگر حاکی از طراحی لنز unibody هستند که به شرکت یاری می نماید مقدار ماژول دوربین جلو را کاهش دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1765

به "طراحی متفاوت سوراخ پانچ گوشی های آیفون 14" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی متفاوت سوراخ پانچ گوشی های آیفون 14" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی متفاوت سوراخ پانچ گوشی های آیفون 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید