فراخوان جشنواره خوانِ نعمت منتشر شد

به گزارش تور اروپا ارزان، حسن دهقان، دبیر انجمن اهل قلم فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، با اعلام این مطلب، اضافه نمود: این جشنواره به مناسبت یکم اردیبهشت ماه یادروز سعدی شیرازی برگزار می گردد و بچه ها و نوجوانان 4 تا 13 ساله شیرازی می توانند در آن شرکت نمایند.

فراخوان جشنواره خوانِ نعمت منتشر شد

وی با بیان این که گلستان خوانی علاوه بر جنبه های تعلیمی، بر اعتماد به نقس و فن بیان شرکت نمایندگان تأثیر به سزایی دارد، ادامه داد: علاقه مندان تا 29 فروردین ماه 1401 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

این شاعر و شیرازپژوه در تشریح جرئیات فراخوان این رویداد فرهنگی و هنری نیز گفت: مدت زمان سندهای ویدئویی که به جشنواره گلستان خوانی بچه ها و نوجوانان خوان نعمت ارسال می گردد، باید حداکثر 5 دقیقه و حجم آن حداکثر 50 مگابایت باشد.

دهقان افزود: اثر ارسالی باید حتماً به صورت افقی ضبط شده باشد و آثاری که مشخصات گفته شده را نداشته باشند، به صورت اتوماتیک از فرایند داوری حذف می شوند.

دبیر انجمن اهل قلم فارس با بیان این که این جشنواره به وسیله این انجمن و با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و موسسه فرهنگی و هنری آفتاب مهرصبا فارس برگزار می گردد، گفت: سندهای ویدئویی باید به وسیله پیغام رسان واتس اپ به شماره 09377893870 ارسال گردد.

دهقان با تأکید بر این که توجه به جنبه های نمایشی و درست خوانی ملاک های داوری آثار هستند، گفت: آیین پایانی جشنواره گلستان خوانی بچه ها و نوجوانان خوان نعمت در نیمه اول اردیبهشت ماه 1401 برگزار و از 10 اثر برگزیده تجلیل خواهد شد؛ بعلاوه به 30 اثر راه یافته به مرحله نهایی داوری لوح تقدیر اهدا می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پوستر جشنواره می توانند به www.farsahleghalam.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1857

به "فراخوان جشنواره خوانِ نعمت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره خوانِ نعمت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید