محمدیان: نگاهم به انتخاب پدرم به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران فراخانوادگی است

به گزارش تور اروپا ارزان، دارنده مدال برنز دنیا در سال 2014 در واکنش به انتخاب پدرش به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: تمرکزم روی کار خودم است و دخالتی در مسئولیت او نخواهم داشت.

محمدیان: نگاهم به انتخاب پدرم به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران فراخانوادگی است

محمدحسین محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص انتخاب پدرش به عنوان رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: کشتی مازندران قلب کشور است. این انتخابات تب و تاب زیادی داشت و خوب شد که یکی از جنس کشتی انتخاب شد. نه اینکه چون پدر من انتخاب شده این حرف را بگویم، اما عسکری محمدیان سالیان زیادی خاک کشتی را خورده و مدال دار دنیا و المپیک است. هر فرد دیگری با این شرایط انتخاب می شد، برای کشتی استان خوب بود و همه باید یاری می کردند.

وی اعلام نمود: صد در صد نگاه من به این انتخاب، نگاهی فرا خانوادگی است. پدرم وارد جهت مدیریتی کشتی شده و خودم را در کار های او دخالت نمی دهم. در حال حاضر تمرکزم روی کار خودم است و تمریناتم را پیگری می کنم تا تاریخ مسابقات معین گردد.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اضافه کرد: اتحادیه دنیای تاریخی را اعلام نموده که قرار است در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات دنیای 2020 تصمیم گیری نمایند. باید دید پیک بیماری به چه شکل پیش می رود، اما من طبق برنامه تمرین می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 886

به "محمدیان: نگاهم به انتخاب پدرم به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران فراخانوادگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: نگاهم به انتخاب پدرم به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران فراخانوادگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید