مقاله: آب و هوای پکن | دمای هوای پکن در نوروز، بهار، تابستان، زمستان

به گزارش تور اروپا ارزان، این ماه زمان مناسبی برای بازدید از پکن نیست، مگر اینکه تاب تحمل دمای 20- درجه را داشته باشید یا با بادهای سرد میانه خوبی داشته باشید! با این وجود بهترین زمان برای اسکی کردن بوده و سال نو چینی نیز باعث می شود هتلها و وسایل نقلیه همگی در تب و تاب فراوانی باشند.

مقاله: آب و هوای پکن | دمای هوای پکن در نوروز، بهار، تابستان، زمستان

پاییز پکن ماه های سپتامبر تا نوامبر را شامل می شود و زیباترین و خوشایندترین فصل پکن است. با وجود اینکه تغییرات دمایی وجود دارد، ولی هوا عموما دلپذیر است. بازدید از دیوار بزرگ و دیدن برگ های سرخ Fragrant Hill از کارهایی است که در این موقع از سال توصیه می شود. پاییز بهترین زمان برای گشت و گذار و لذت بردن از هوا در پکن است.

مراقب باد سرد و خشک باشید، لوسیونهای مناسب و نیز ماسک برای حفاظت مناسب هستند. معمولا به خاطر فستیوالهایی که در این ماه برگزار میشود، شهر شلوغ است پس قبل از سفر برنامه سفرتان را تنظیم نمایید و رزروهای لازم را بگیرید.

زمستان در این شهر از دسامبر تا فوریه ادامه خواهد داشت. زمستان در پکن خشک و سرد است و گاهی هم برف می بارد. دما در این زمان معمولا زیر صفر است. برای این فصل، ژاکت، جین کلفت، زیر شلواری، کاپشن، کلاه و دستکش همراه داشته باشید. در روزهای پر باد هم داشتن ماسک برای حفاظت از بینی تان لازم خواهد بود. خوردن غذاهای مغولی در زمستان های پکن گرمتان می کند. جشن گرفتن سال نوی چینی در محله های قدیمی، رفتن به جشن های پر آب و تاب معبدهای پکن و یاد گرفتن درست کردن کلوچه های چینی مطمئنا به شما تجربه ای اصیل از زندگی مردم این کشور می دهد. همچنین اسکی کردن در تفرجگاه های Nanshan و Huaibei را از دست ندهید.

منبع مقاله: آب و هوای پکن | دمای هوای پکن در نوروز، بهار، تابستان، زمستان

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1635

به "مقاله: آب و هوای پکن | دمای هوای پکن در نوروز، بهار، تابستان، زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آب و هوای پکن | دمای هوای پکن در نوروز، بهار، تابستان، زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید