نام های پرطرفدار در کانادا

به گزارش تور اروپا ارزان، با اینکه Emma و Liam احتمالا جزو پرطرفدارترین اسامی نوزاد در کانادا باشند، اما این نام ها در واقع در نقاط دیگر دنیا خیلی غیرمعمول هستند.

نام های پرطرفدار در کانادا

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity ، خیلی از اسامی برتر نوزادان کانادا در فهرست های مشابه کشورهای دیگر اصلا جایی ندارند.

در اینجا نگاهی به اسامی محبوب در کانادا و آمریکا می اندازیم:

کانادا

با اینکه اسامی پرهوادار کانادا برای نوزادان در چند دهه اخیر خیلی تغییر نموده است، اما بعضی از آنها به نظر می رسد هرگز محبوبیتشان را از دست نمی دهند.

به عنوان مثال، Olivia، Amelia، Charlotte، Emma و Emily سالهاست که جزو اسامی محبوب دختران برای والدین کانادایی مانده اند.

برای نام پسر، نام هایی مثل Noah، Jackson، Liam، Lucas و Oliver هر سال در رتبه های اول قرار می گیرند.

شاید نامتعارف ترین اسامی در فهرست کانادا شامل Luna، Eliana، Nolan و Jace باشد. بعضی از نام های کاملاً منحصربه فرد که در فهرست نبودند (اما اخیراً مورد استفاده قرار گرفتند) عبارتند از Choco، Crypton، Gizmo، Neon، Man، Number، Miss، Panda و Stormee.

ایالات متحده

در ایالات متحده در سال 2021، Olivia و Liam نام های برتر نوزاد بودند که در کانادا هم خیلی محبوب هستند.

با این حال، بعضی از اسامی در فهرست 100 تای برتر از هر دو کشور هست که از نظر محبوبیت متفاوت هستند.

به عنوان مثال، Zayn ، Caleb ، Muhammad و Miles اسامی پسرانه محبوب در کانادا هستند، در حالی که در ایالات متحده در فهرست 50 تای برتر قرار نمی گیرند.

به طور مشابه، Anna، Maya، Aliyah و Madelyn از جمله نام هایی هستند که معمولاً در کانادا استفاده می شوند، اما چندان در ایالات متحده هوادار ندارند.

در ایالات متحده، نام هایی مثل Willow ، Camila ، Penelope ، Victoria و Aurora برای دختران، و Julian ، Asher ، Dylan ، Josiah و Elias برای پسران، انتخاب های محبوبی برای والدین تازه هستند، در حالی که در کانادا چندان رایج نیستند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1913

به "نام های پرطرفدار در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "نام های پرطرفدار در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام های پرطرفدار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید