نمایش 24 مستند در روز چهارم سینماحقیقت

به گزارش تور اروپا ارزان، پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت امروز یکشنبه 21 آذرماه و در چهارمین روز از اکران فیلم های خود در پردیس سینمایی چارسو، میزبان 24 مستند است.

نمایش 24 مستند در روز چهارم سینماحقیقت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، امروز یکشنبه 21 آذر ماه، پنج سالن پردیس سینمایی چارسو با اکران آثار راه یافته به پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، میزبان علاقه مندان سینمای مستند است.

براساس جدول اکران فیلم ها در روز چهارم جشنواره، سالن شماره یک چارسو از ساعت 14 تا 22 میزبان اکران فیلم های بخش بلند مسابقه ملی، یعنی ساعت 14 تا 16 اکران فیلم گزارش یک کوچ به کارگردانی عبدالخالق طاهری، ساعت 16 تا 18 اکران فیلم شرق وحشی به کارگردانی مجتبی اسماعیل زاده، ساعت 20 تا 22 اکران فیلم ایستوود به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد است.

سالن شماره پنج نیز از ساعت 14 تا 22 در چهار سانس میزبان اکران فیلم های مستند پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت است. در این سالن از ساعت 14 تا 16، 2 فیلم یاسین به کارگردانی رضا اکبریان گالشکلایی و بچه های زمین خاکی به کارگردانی میکائیل دیانی در بخش نیمه بلند مسابقه ملی روی پرده می فرایند. بعلاوه سالن شماره پنج ساعت 16 تا 18 میزبان چهار فیلم گالش منزل به کارگردانی علی شهاب الدین، شازده حمام اثر احمد صراف یزد، آشیانه خالی ساخته فریبا عرب و نان با طعم خاک به کارگردانی هیمن آلانی در بخش کوتاه مسابقه ملی است.

ساعت 18 تا 20 نیز 2 فیلم مستند خروج ممنون به کارگردانی علی همراز، آخرین پسر گلجان اثر سید رضا حسینی بخش نیمه بلند مسابقه ملی روی پرده سالن شماره پنج پردیس سینمایی چارسو می رود. بعلاوه فیلم مستند بی رنگی به کارگرانی بهادر خردمندکیا از ساعت 20 تا 22 در بخش نمایش ویژه مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت روی پرده این سالن می رود.

سالن شماره سه امروز 21 آذرماه از ساعت 14 تا 16 میزبان اکران فیلم روستایی ساخته کارل پالکا از کشور لهستان در بخش جنبی روزگار ما بین الملل خواهد بود. بعلاوه 2 فیلم منظره صفر از کرواسی، آوا هایی از دوران سپری شده از تاجیکستان که در بخش نیمه بلند بین الملل جشنواره سینماحقیقت حضور دارند، ساعت 16 تا 18 روی پرده این سالن می فرایند.

سه فیلم امان نامه ساخته حامد سعادت، هم قدم به کارگردانی محسن سخاء و مادر بی سیم اثر زهرا نیازی از بخش کوتاه مسابقه ملی ساعت 18 تا 20 و 2 فیلم شاهمراد ساخته سید صفی الله حسینی، چند قدم آن طرف تر به کارگردانی محمد صالحی از بخش شهید آوینی مسابقه ملی در سالن شماره سه پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی آیند.

فیلم های آنچه از ما مرد می سازد از بلژیک ساعت 14 تا 16، شهفرایند اَشه محصول مشترک آمریکا و بریتانیا ساعت 16 تا 18 که در بخش بلند مسابقه بین الملل حضور دارند، فیلم پیش از خاموش شدن نور ساخته علی الصافی از کشور مراکش که بخش پرتره بین الملل شرکت دارد ساعت 18 تا 20 و فیلم آستروف- جزیره گمشده از سوییس حاضر در بخش نمایش ویژه بین الملل در سالن شماره چهار پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آیند.

بعلاوه سالن شماره 2 پردیس سینمایی چارسو در روز چهارم از پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت از ساعت 14 تا 18 به مرور آثار حبیب والی نژاد می پردازند و از ساعت 18 تا 22 فیلم های پرمخاطب روز را به نمایش در می آورد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از 18 آذرماه شروع شده و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1894

به "نمایش 24 مستند در روز چهارم سینماحقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 24 مستند در روز چهارم سینماحقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید