هاشم پور: می خواستیم با مراکش بازی کنیم که سفر آنها لغو شد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت که این تیم قرار بوده با مراکش هم دو بازی محبت آمیز برگزار کند، اما سفر این تیم به کشور عمان لغو شده است.

هاشم پور: می خواستیم با مراکش بازی کنیم که سفر آنها لغو شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد برگزاری اردوی تدارکاتی در عمان گفت: طبق درخواستی که داشتیم با پیگیری کمیته فوتبال ساحلی راهی عمان شدیم و اردوی خوبی را از 3 روز قبل در این کشور شروع کردیم. خوشبختانه از شرایط بسیار خوبی بهره می بریم، به خصوص که شرایط آب و هوایی هم نزدیک به قطر است.

وی ادامه داد: تمرینات را در 2 روز ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردیم و در نهایت روز گذشته در اولین بازی تدارکاتی مقابل عمان به میدان رفتیم. البته قرار بود که تیم مراکش هم به عمان بیاید و دو بازی با تیم ما و دو بازی هم با عمان داشته باشد، اما سفرش به عمان در آخرین روز لغو شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: عمان از تیم های خوب آسیاست که به جام دنیای 2019 پاراگوئه هم صعود نموده و متأسفانه در مسابقات انتخابی جام دنیای در تایلند مقابل این تیم نتیجه را واگذار نموده بودیم. با این حال روز گذشته بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم و بازیکنان با انگیزه و نظم بسیار خوبی بازی کردند و تمام نکات فنی را که در تمرینات مرور نموده بودیم، اجرا کردند. در این بازی همه بازیکنان نمایش فردی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و نتیجه تیمی هم که به پیروزی منجر شد.

هاشم پور با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی امروز به ریکاوری می پردازد تا بازیکنان برای بازی دوم آماده شوند، اعلام نمود: امیدوارم بار دیگر با یک نمایش خوب در بازی مقابل عمان و در نهایت با یک روحیه خوب راهی قطر شویم و در بازی های ساحلی دنیا مثل همواره از اعتبار فوتبال ساحلی ایران دفاع کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 455

به "هاشم پور: می خواستیم با مراکش بازی کنیم که سفر آنها لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: می خواستیم با مراکش بازی کنیم که سفر آنها لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید