وعده تاج به آبی ها؛استقلال به آسیا برمیگردد

به گزارش تور اروپا ارزان، رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد فصل آینده مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر خواهد شد.

وعده تاج به آبی ها؛استقلال به آسیا برمیگردد

به گزارش خبرنگاران استقلال که به عنوان قهرمان لیگ بیست و یکم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته بود، به علت عدم پرداخت بدهی استراماچونی پیروز به دریافت مجوزی حرفه ای نشد تا از این رقابت ها هم کنار گذاشته گردد.

اما روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از خاتمه خاتمه نشست سالانه مدیران عامل باشگاه ها و کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت جلساتی را مسئولان باشگاه استقلال برگزار نموده و این باشگاه قطعا سال آینده مجوز حرفه ای دریافت خواهد نمود.

تاج گفت: همان طور که اطلاع دارید 6 باشگاه لیگ رجحان مجوز حرفه ای گرفته بودند که ما امروز به نمایندگی از AFC گواهینامه هایشان را دادیم. دو باشگاه بانوان و دو باشگاه لیگ یکی هم مجوز حرفه ای گرفتند. من می دانم که قطعا برای سال آینده بسیاری از باشگاه های لیگ برتر، مجوز حرفه ای خواهند گرفت. سال جاری مقداری جدی تر شد و من مطمئنم سال جاری همه روال شان را قرار می دهند که به آیین نامه های مجوز حرفه ای عمل نمایند. برخی از باشگاه ها بدهی هایشان را دیر دادند و نتوانستند مجوز حرفه ای بگیرند اما مطمئنم سال آینده باشگاه های مهم کشور مجوز حرفه ای خواهند گرفت .

او در مورد شرایط باشگاه استقلال شرح داد: من دو روز قبل نشستی با باشگاه استقلال داشتم و ممکن است یک نشست دیگر هم داشته باشم اما در مجموع استقلال یکی از باشگاه هایی است که ما راغب هستیم حتما مراحل مجوز حرفه ای را طی کند. حتما این کار انجام خواهد شد و من مطمئنم سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنان مطرح کرد: از 16 باشگاه، 10 باشگاه مجوز حرفه ای نگرفتند و این برای لیگ ما خوب نیست. این باشگاه ها هم باید حتما مجوز حرفه ای بگیرند و این اتفاق حتما رخ خواهد داد. بحث فوتسال هم سال آینده شروع می گردد و من فکر می کنم ما آنجا هم بیشترین باشگاه را در آسیا داشته باشیم که بتوانیم مجوز حرفه ای بگیریم. فوتبال ساحلی هم به همین شکل است اما این دو رشته سال جاری الزامی نبود و سال آینده الزامی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2077

به "وعده تاج به آبی ها؛استقلال به آسیا برمیگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده تاج به آبی ها؛استقلال به آسیا برمیگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید