وقت آن است که مهاجم ایرانی زنیت به تیم های عظیم اروپا برود

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون مدتهاست به یکی از سوژه های جابجایی فوتبال روسیه تبدیل شده و هر روز خبرهای تازه ای از وی در رسانه ها منتشر می گردد و تیم های جدیدی به عنوان مشتری وی معرفی می شوند.

وقت آن است که مهاجم ایرانی زنیت به تیم های عظیم اروپا برود

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این اخبار در شرایطی منتشر می گردد که در سالهای قبل هم پیشنهاداتی از تیم های مختلف به مهاجم ایرانی شاغل در لیگ روسیه می رسید اما سردار همچنان در این کشور به فوتبالش ادامه داد.

در تازه ترین اظهار نظر از سوی رسانه ها، سایت gazeta در گزارشی پیرامون سردار آزمون عنوان نموده که وقتش رسیده تا این بازیکن به لیگ های معتبرتر برود و سود خوبی نصیب تیم زنیت بکند.

در گزارش این سایت به نحوه حضور سردار آزمون در لیگ روسیه اشاره شده که وی ابتدا با تیم روبین کازان کارش را آغاز کرد و سپس به روستوف رفت و حالا در زنیت کارش را دنبال می نماید.

براساس این گزارش، سردار آزمون با گلزنی در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه چند تیم از قاره سبز قرار گرفته که یکی از مهمترین آنها تیم ناپولی ایتالیاست. این تیم حاضر است برای جذب بازیکن تیم ملی فوتبال ایران 25 میلیون یورو بپردازد.

تیم فوتبال زنیت البته میخواهد سردار آزمون را با مبلغ بیشتری به فروش برساند اما هنوز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده است. تیم های ناپولی، وستهام، لسترسیتی، اورتون و چند تیم دیگر خواهان جذب این بازیکن شده اند.

سایر رسانه های روسیه هم با اشاره به پیشنهاداتی که سردار آزمون از تیم های مختلف دریافت نموده، گزارشی در خصوص آینده این مهاجم تیم ملی ایران منتشر نموده اند اما هنوز معین نیست وی در سرانجام فصل دل از لیگ روسیه خواهد کند یا همچنان فوتبالش را در این کشور ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 761

به "وقت آن است که مهاجم ایرانی زنیت به تیم های عظیم اروپا برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت آن است که مهاجم ایرانی زنیت به تیم های عظیم اروپا برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید