پارگی رباط صلیبی تایید شد، ماهینی زیر تیغ جراحی

به گزارش تور اروپا ارزان، ام آر آی، پار گی رباط صلیبی زانوی حسین ماهینی را تایید کرد و حالا او با چند جلسه فیزیوتراپی باید خود را برای عمل جراحی آماده کند.

پارگی رباط صلیبی تایید شد، ماهینی زیر تیغ جراحی

به گزارش خبرنگاران ، از بالا و پایین پریدن های برانکو در دربی که مدافع راست پرسپولیس جلوی چشمانش زانوی خود را گرفته و از درد فریاد می کشید، معلوم بود که این آسیب دیدگی باید جدی باشد. حسین ماهینی و همام طارق چندین و چند بار با هم برخورد داشتند اتفاقا یکی از دلایل اعتراض برانکو و مارکو این بود که چرا استقلالی ها اینقدر ماهینی را می زنند. اعتراض هایی که البته فایده نداشت و در نهایت آن اتفاقی که نباید و هیچکس منتظرش نبود، رخ داد. در یک برخورد نه چندان جدی، زانوی حسین ماهینی پیچید و شایعه ها از واکنش های او این طور برداشت کردند که رباط صلیبی پاره نموده است. البته آنالیز ها و معاینات ابتدایی هم این شایعه را تایید می کردند.

پزشکان پرسپولیس کنار زمین به معاینه و آزمایش زانوی آسیب دیده شماره 13 مشغول بودند و حرف شان این بود که همه چیز، پارگی رباط صلیبی را حمایت می نماید اما برای اطمینان، حرف آخر را به بعد از ای آر آی موکول کردند. همان فردای دربی هم حسین ماهینی را فرستادند برای ام آر آی که نتیجه اش صبح امروز آماده شد و برای آنالیز، در اختیار جراحان متخصص نهاده شد. از بدشانسی ماهینی اما که شاید یک درصد امید داشت، پارگی رباط صلیبی او تایید شد و حالا باید خودش را برای جراحی آماده کند.

در شرح آخرین وضعیت این بازیکن، دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس این طور گفته: با توجه به نتیجه ام آرآی و طبق نظر پزشک متخصص، زانوی ماهینی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در جواب ام آر آی، پار گی رباط صلیبی زانوی حسین ماهینی تایید شد و با نظر پزشک متخصص، جراحی این بازیکن انجام خواهد شد. به همین منظور او مدتی تحت فیزیوتراپی خواهد بود تا برای عمل جراحی آماده گردد.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 186

به "پارگی رباط صلیبی تایید شد، ماهینی زیر تیغ جراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارگی رباط صلیبی تایید شد، ماهینی زیر تیغ جراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید