چهار باغ گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، چهارباغ گردشگری ظهر شنبه با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهارمحال و بختیاری، مدیر کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری، امام آدینه سامان، فرماندار سامان و... افتتاح شد.

چهار باغ گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح این باغ های گردشگری، گفت: شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری یکی از شهرستان معروف حوزه گردشگری کشور است.

مرتضی رحمانی موحد گفت: این شهرستان به واسطه داشتن جاذبه های گردشگی مختلف مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: توسعه زیرساختها باید در این شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد و ظرفیت شهرستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران بیشتر گردد.

وی مطرح کرد: دولت سیاست های روشنی برای توسعه گردشگری دارد و در کوشش است که این امر در کشور محقق گردد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: افزایش خدمات سفر و توجه به زیر ساخت های گردشگری یکی از راهکارها برای توسعه گردشگری در نقاط مختلف کشور به شمار می رود.

زیر بنای باغ های گردشگری هفت هزار متر مربع است

مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در مراسم افتتاح این چهار باغ گردشگری گفت: این چهار باغ گردشگری در راستای توسعه گردشگری شهرستان سامان راه اندازی شده است.

بهمن عسگری سوادجانی مطرح کرد: زیر بنای هر کدام از این باغ ها در حدود هفت هزار متر مربع است.

وی گفت: عبور رودخانه زاینده رود از شهرستان سامان، این منطقه را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان و کشور تبدیل نموده است.

وی یادآور شد: شهرستان سامان به واسطه داشتن رودخانه زایندرود، پل های تاریخی هوره و زمانخان، باغ های گسترده میوه و... پر مسافرترین نقطه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که هر ساله مسافران بسیاری از این منطقه دیدن می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 473

به "چهار باغ گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار باغ گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید