آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی خبرنگاران

به گزارش تور اروپا ارزان، رئال مادرید در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ پیروز شد در خانه آتلانتا با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم آتلانتا و رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی آتلانتا به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تک گل فرلان مندی، با فزونی یک بر صفر شاگردان زیدان به خاتمه رسید تا رکورد خوب زیدان در برابر تیم های ایتالیایی همچنان حفظ گردد.آتالانتا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4، ارسال لوئیس موریل به داخل محوطه جریمه با دخالت کاسمیرو همراه شد تا اولین حمله به نام میزبان ثبت گردد. در دقیقه 6 ارسال مجدد موریل مهاجم کلمبیایی آتلانتا از سمت راست به دهانه دروازه رئال از روی سر همه عبور کرد و از آن طرف نصیب آسنسیو شد.

چهار دقیقه بعد ارسال ضربه ایستگاهی توسط کروس به داخل محوطه جریمه آتالانتا با دخالت مدافعان این تیم از منطقه خطر دور شد.در دقیقه 14، ایسکو با یک دید عالی وینیسیوس را پشت مدافعان آتلانتا می رفت تا صاحب توپ کند اما خروج به موقع گولینی گلر 25 ساله آتلانتا مانع از رسیدن توپ به مهاجم ریزنقش رئال شد.

در دقیقه 18 در شرایطی که می رفت مندی روی پاس تک ضرب وینیسیوس با دروازه آتلانتا تک به تک گردد ریمو فرویلر هافبک تدافعی این تیم مندی را چسبیده به محوطه جریمه با خطایی متوقف کرد که داور این ملاقات با تصمیمی جالب او را از زمین بازی اخراج کرد تا نماینده ایتالیا 72 دقیقه را 10 نفرِ مقابل رئال دنبال کند.با 10 نفره شدن آتالانتا، رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 2 نفوذ ناچو به قلب دفاع آتلانتا با شوت بی دقت او همراه شد تا این خطر از بیخ گوش این تیم عبور کند.

فزونی رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، پاس زمینی مودریچ در محوطه جریمه به ایسکو رسید و درحالی که او پشت به دروازه داشت با چرخشی قابل قبول دروازه آتلانتا را تهدید کرد که ضربه او روانه کرنر شد.

یک دقیقه بعد، پس زیبای ایسکو یک بار دیگر وینیسیوس را روانه دروازه آتلانتا کرد که ضربه او با برخورد به مدافعان این تیم به کرنر رفت. در دقیقه 41 ضربه آرام و زمینی لویئزموریل از کنار دروازه تیبو کورتوا روانه اوت شد.

در دقیقه 44، ارسال آسنسینو با داخل پای چپ در موقعیتی ایده آل به ایسکو رسید اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. این در حالی بود که او در موقعیت آفساید قرار داشت.

در وقت های تلف شده نیمه اول، در شرایطی که همه چیز مهیا بود تا رئال توسط کروس به گل اول این ملاقات برسد بازهم این گولینی بود که توانست با واکنشی مناسب مانع از باز شدن دروازه اش گردد و این نیمه بدون گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد و در دقیقه 48، پاس آسنسنیو به مودریچ رسید و او با بیرون پای راست ضربه ای دیدنی به سمت دروازه آتلانتا زد که در بین راه با برخورد به مدافعان حریف روانه کرنر شد

فزونی رئال ادامه داشت و در دقیقه 54، ارسال مودریچ به دهانه دروازه برای وینیسیوس با دخالت مدافعان آتلانتا به کرنر رفت که در ادامه یک بار دیگر او این بار در فرصتی بهتر صاحب توپ شد که ضربه بی دقت او بار دیگر روانه کرنر شد. سه دقیقه بعد شوت از پشت محوطه جریمه تونی کروس با اختلاف نسبتاً کمی 5 ث از بالای دروازه گولینی راهی اوت شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه اسنسیو درست همان جایی رفت که گلر آتلانتا حضور داشت.

در دقایق پایای بار دیگر رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 80، ضربه فنی و زیبای تونی کروس با اختلاف کمی از کنار دروازه گولینی بیرون رفت

انتها در دقیقه 86 بود که رئال به گل رسید. درحالی که می رفت بازی با تساوی بدون گل به خاتمه برسد، فرلان مندی درنهایت ناباوری توانست از پشت محوطه جریمه با پای راست به شکلی فنی، قفل دروازه گولینی را بالاخره باز کند تا رئال مادرید در برگامو یک گل از شاگردان گاسپرینی پیش بیفتد.

کوشش بازیکنان آتالانتا در دقایق خاتمهی برای جبران گل خورده ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود رئال به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1330

به "آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ شب درخشش مندی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید