آزادکار المپیکی کشورمان در وزن تازه به میدان رفت

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، رضا اطری یکی از آزادکاران باتجربه و عنواندار کشتی ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو بود که با وجود انگیزه بالا نتوانست در این میدان بزرگ بدرخشد. او که مدتهاست با دغدغه تغییر وزن و رفتن به وزن بالاتر روبروست انتها در رقابتهای لیگ برتر توانست به هدفش برسد و خودش را در وزن 61 کیلوگرم محک بزند.

آزادکار المپیکی کشورمان در وزن تازه به میدان رفت

به همین دلیل اطری که با دوبنده تیم فولادین ذوب آمل در لیگ برتر کشتی گرفت گفت: با نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی تصمیم گرفتم در وزن 61 کیلوگرم در لیگ به میدان بروم که فکر می کنم این موضوع می تواند در آینده ای نزدیک به نفع من باشد.

وی افزود: البته هنوز به دلیل کم بودن وزنم نسبت به مدعیان وزن 61 کیلوگرم باید تمرین و برنامه ریزی کنم، اما مطمئنم می توانم در صورت رسیدن به وزن مطلوب و ارتقای شرایط فیزیکی در برابر مدعیان این وزن بهتر عمل کنم.

اطری ادامه داد: تمریناتم را از حدود یکماه پیش استارت زدم و به سرمربی تیم اعلام کردم تمایل دارم در وزن بالاتر کشتی بگیرم که وی نیز موافقت کرد. البته طبیعی بود که بعد از المپیک نتوانستم به تمرینات سنگیم بپردازم و به همین دلیل فعلاً بدنم سنگین است، اما در لیگ به میدان رفتم و متوجه شدم که می توانم رفته رفته در وزن نو جا بیافتم.

آزادکار المپیکی کشورمان در پایان به تصمیم نهایی خود در خصوص تغییر وزن اشاره کرد و گفت: فعلاً که هنوز چیزی قطعی نشده و در حال محک زدن خودم هستم. از سوئی دیگر شاید در مرحله نهایی لیگ با توجه 2 کیلوگرم ارفاق وزن و همچنین تصمیم کادر فنی تیم فولادین ذوب آمل دوباره در وزن 57 کیلوگرم کشتی بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1686

به "آزادکار المپیکی کشورمان در وزن تازه به میدان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکار المپیکی کشورمان در وزن تازه به میدان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید