آمار متوفیان کرونا در تهران

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کرونا تا کنون جان 22 هزار و 22 نفر را در پایتخت گرفته است، گفت: آمار فوتی ها در تهران با شیب ملایمی کاهش یافته و به 52 نفر در روز گذشته رسیده است.

آمار متوفیان کرونا در تهران

به گزارش خبرنگاران، ناهید خداکرمی در مصاحبه با فارس درباره شرایط کرونا در تهران گفت: خوشبختانه طی دو هفته اخیر سیر مبتلایان و متوفیان کرونا در تهران نزولی بوده و تا آخر وقت آدینه گذشته حدود 22 هزار و 22 نفر فوتی ناشی از کرونا در سامانه بهشت زهرا (س) ثبت شده است.

وی اضافه کرد: 13 هزار و 416 نفر از متوفیان کرونا مرد و 8606نفر از متوفیان زن بوده اند همچنین 15811 نفر از متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) تدفین شده و 6211 نفر از متوفیان جهت تدفین به شهرهای دیگر منتقل شده اند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: روز پنج شنبه گذشته 74 نفر و آدینه 52 نفر در تهران به دلیل کرونا جان باخته اند که با شیب ملایمی آمار در این زمینه در حال کاهش است و انتظار داریم تا آخر آذر همزمان با ادامه محدودیت های مربوط به کرونا تداوم داشته باشد.

خداکرمی بیان داشت: البته نگران هستیم که مجدد در دی ماه با پیک دیگری از کرونا روبرو شویم چرا که موج اول اپیدمی که در ایران از اول اسفند شروع شد هیچ وقت به صورت کامل فروکش نکرده و در یک ماه سه پیک را شاهد بودیم که پیک آخر از همه وحشتناک تر بود.

وی اعلام کرد: به شهروندان توصیه می کنیم حتما از ماسک استفاده نمایند و از رفتن به دورهمی و میهمانی ها خودداری نمایند و دیدارها و معاشرت ها به صورت مجازی مدنظر قرار دهند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: اگر حتی یک خانواده پروتکل ها را رعایت نکند می تواند تصاعدی بقیه را گرفتار سازد و از آنجایی که کنترل اپیدمی یک مشکل همگانی است همه باید در مقابله با آن مشارکت نمایند؛ کرونا مشکل دولت، مجلس، قوه قضائیه، شورای شهر، شهرداری، مردم و... است و برای مبارزه کامل با آن همزمان همه باید جهت پیشگیری با آن اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1168

به "آمار متوفیان کرونا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار متوفیان کرونا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید