آموزش آنلاین دانشگاه شهید مدنی در روز های آینده راه اندازی می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: در حال حاضر آموزش مجازی به صورت افلاین انجام می گردد و در چند روز آینده آموزش آنلاین راه اندازی خواهد شد.

آموزش آنلاین دانشگاه شهید مدنی در روز های آینده راه اندازی می گردد

ایمان پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره برگزاری کلاس های آموزش مجازی دانشگاه گفت: دانشگاه ضمن تأکید بر ادامه فعالیت های آموزشی، مبنای به انتها بردن نیمسال جاری را با اتّکای حداکثری بر آموزش های الکترونیکی قرار داده و بر آن اساس تصویب نموده است که آموزش الکترونیکی در نیمسال دوم 1399-1398 برای همه دروس نظری اعم از دروس عمومی و اختصاصی و در همه مقاطع تحصیلی بدون محدودیت و با مدیریت دانشگاه مجاز است.

ایمان پور بیان کرد: دانشگاه شهید مدنی برخلاف سایر دانشگاه های دیگر نرم افزار سیستم آموزش مجازی را طراحی نموده است که البته این سیستم با مسائلی روبرو شد و به اساتید و مدیر گرو های مختلف تاکید شد نظارت بیشتر بر این موضوع داشته باشند تا کیفیت آن افزایش یابد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی با اشاره به برگزاری کلاس های عملی و کارآموزی دانشجویان توضیح داد: طبق مصوبات وزارت علوم کلاس های عملی و کارآموزی دانشجویان در تابستان یا در ترم آینده برگزار می گردد.

وی با اشاره به عدم امکان آموزش آنلاین در نرم افزارآموزش مجازی گفت: در حال حاضر آموزش مجازی به صورت افلاین انجام می گردد و در چند روز آینده آموزش انلاین را راه اندازی خواهد شد.

ایمان پور با اشاره به اینکه بعضی از دانشجویان ساکن مناطق کم برخوردار به امکاناتی سخت افزاری در دسترس ندارند تاکید نمود: دانشجویانی که اینترنت و امکاناتی مثل رایانه و لب تاپ، اینترنت پرسرعت و ... دسترس ندارند طبق مصوبات وزارت علوم می توانند درس خود را حذف نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی اظهار کرد: در حال حاضر کشور در شرایط خاصی به سر می برد و دانشجویان باید این را بدانند و ما سعی میکنیم تا حد مقدور مسائل در حوزه آموزش مجازی را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 740

به "آموزش آنلاین دانشگاه شهید مدنی در روز های آینده راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آنلاین دانشگاه شهید مدنی در روز های آینده راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید