اتاق ها بهترین مشاور برای مراودات بین المللی تجار هستند

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس اتاق بجنورد گفت: اتاق ها نقش بسزایی در مراودات، کاهش هزینه ها و ریسک های تجاری دارند و اتاق های بازرگانی بهترین مشاوران تجار برای ارتباط های بین المللی هستند.

اتاق ها بهترین مشاور برای مراودات بین المللی تجار هستند

سعید پورآبادی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان شاقتصادی، به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه استان خراسان شاقتصادی در تمام بخش ها اشاره کرد، ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی استان را برای توسعه اقتصاد و آبادانی استان مطلوب دانست.

وی برقراری ارتباط تجاری استان با سایر کشورها را از خواسته های اصلی فعالان اقتصادی در امر صادرات و واردات برشمرد و اظهار کرد: دولت ها باید شرایط این امر را فراهم کنند اتاق ها نقش بسزایی در مراودات، کاهش هزینه ها و ریسک های تجاری دارند و اتاق های بازرگانی بهترین مشاوران تجار برای ارتباط های بین المللی هستند.

اعزام هیات تجاری به قزاقستان

رئیس اتاق بجنورد هم در بخش دیگر سخنان خود از اعزام هیات تجاری از استان به قزاقستان (آلماتی) از 25 تا 30 مهرماه امسال از طریق اتاق بجنورد خبر داد و گفت: این اعزام به مدت 5 شب و 6 روز است که در این سفر تعداد 20 نفر از تجار، بازرگانان و واحدهای تولیدی و صنعتی استان حضور دارند.

وی انتخاب بازارهای هدف، یافتن طرف تجاری و جذب سرمایه گذار خارجی را ازجمله اهداف اعزام هیات تجاری استان به قزاقستان عنوان کرد.

راه اندازی بازارچه از مصوبات مهم شورای گفت وگوی خراسان شاقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شاقتصادی هم در این جلسه گفت: ایجاد بازارچه مرزی از مطالبات مردم است و این مهم در سطح ملی پیگیری می شود.

محمود قنبری گفت: این استان ظرفیت های خوبی در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد که با جمع بندی درخواست ها و اعلام آن ها می توان گام به گام به سمت ایجاد کانالی برای ارتقا و افزایش مبادلات بین این استان و ترکمنستان ایجاد کرد.

وی شرح داد: راه اندازی بازارچه از مصوبات مهم شورای گفت وگوی خراسان شاقتصادی است و مکاتبات زیادی در این زمینه در سطح ملی انجام شده و امیدواریم این خواسته به حق مردم خراسان شاقتصادی در دولت سیزدهم پیگیری شود.

قنبری عنوان کرد: تولید ثروت و خدمات در این استان به نسبت سایر استان ها کمتر است و نیاز است تا این بازارچه راه اندازی شود تا اقتصاد منطقه تا حدی رونق گیرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1640

به "اتاق ها بهترین مشاور برای مراودات بین المللی تجار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ها بهترین مشاور برای مراودات بین المللی تجار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید