اختصاص بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بنا های تاریخی هرمزگان

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت:117 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به هرمزگان برای مرمت بنا های تاریخی استان اختصاص یافت.

اختصاص بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بنا های تاریخی هرمزگان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ،رضا برومند، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت:117 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به هرمزگان برای مرمت بنا های تاریخی استان اختصاص یافت.

برومند اضافه کرد: این مبلغ به تدریج از دی ماه پارسال به این استان اختصاص یافت و تا قبل از خاتمه سال اقتصادی دولت، باید نسبت به استفاده از آن در طرح های پژوهشی و عملیاتی مرمت آثار و بنا های تاریخی استان استفاده گردد.

او گفت: 109 میلیارد ریال از این مبلغ صرف عملیات مرمت و بقیه برای مطالعه مرمت آثار تاریخی باید هزینه گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اضافه کرد: بنا های تاریخی شامل بافت های تاریخی کنگ، لافت و بستک، قلعه پرتغالی های جزیره هرمز، قلعه پرتغالی های جزیره لارک، دوگنبدان کوخرد، قلعه هزاره میناب، کاروانسرای تقی خانی بندرخمیر و معبدهندو ها در بندرعباس است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 705

به "اختصاص بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بنا های تاریخی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بنا های تاریخی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید