افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا در جنوب شرق چین

به گزارش تور اروپا ارزان، مقامات بهداشتی چین امروز (سه شنبه) اعلام کردند که موارد ابتلای بومی به کووید 19 در فوجیان، یکی از استانهای جنوب شرق این کشور بیش از دو برابر افزایش داشته است.

افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا در جنوب شرق چین

به گزارش خبرنگاران، موارد نو ابتلا به کووید19 در استان فوجیانِ چین بیش از دو برابر افزایش یافته و باعث شده مقامات این کشور اقدامات سریع پیشگیرانه ای از جمله محدودیت های سفر را به منظور مهار شیوع این ویروس در این کشور اتخاذ نمایند.

کمیسیون ملی بهداشت این کشور اظهار داشت که روز گذشته 59 مورد نو انتقال بومی ویروس گزارش شده در حالی که این آمار روز قبل از آن 22 مورد بوده است.

بعلاوه تنها در چهار روز در مجموع 102 مورد نو ابتلا به کووید19 در سه شهر استان فوجیان گزارش شده است که از جمله این شهرها می توان به شهر شیامن، مرکز گردشگری و حمل و نقل با پنج میلیون نفر جمعیت اشاره نمود.

شیوع مجدد کووید 19 در استان فوجیان، از شهر پوتیان با حدود 3.2 میلیون نفر جمعیت شروع شد که اولین مورد ابتلا به این بیماری در 10 سپتامبر امسال (2021) گزارش شده است. مبتلایان نو کووید 19 در این استان به سویه مسری دلتا آلوده شده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، شهر شیامن همچون شهر پوتیان در استان فوجیان هم شاهد شیوع مجدد کووید 19 و محدودیت های کرونایی اعمال شده است به طوری که کلاس های حضوری در مهدکودک ها، دبستان ها و دبیرستان ها به حالت تعلیق درآمده و اماکن عمومی نظیر سینماها، سالن های ورزشی و رستوران ها تعطیل شده اند. بعلاوه به ساکنین این منطقه ها هم گفته شده که برای موارد غیرضروری این شهرها را ترک ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1592

به "افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا در جنوب شرق چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا در جنوب شرق چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید