انتخاب جزیره پالاوان بعنوان برترین جزیره دنیا

به گزارش تور اروپا ارزان، بعضی جزیره پالاوان را قطعه از بهشت در جنوب شرقی آسیا می دانند.

گردشگران و علاقه مندان به سواحل و دریای بیکران ، برای دومین بار جزیره پالاوان در فیلیپین را بعنوان برترین جزیره انتخاب کردند.

انتخاب جزیره پالاوان بعنوان برترین جزیره دنیا

با وجود آبهای آبی کریستالی ، سواحل شنی و پدیده رودخانه زیر آب ، مجمع الجزایر پالاوان به راحتی توانست بالاترین امتیاز رای گیری مجله Travel&Leisure را به خود اختصاص بدهد. این دومین باریست که به طور پیاپی ، این جزیره این رتبه را کسب می نماید.

افرادی که به این جزیره امتیاز بهترین جزیره را داده اند آن را مقصد رویایی علاقه مندان به ساحل توصیف نموده اند.

این جزیره بعلاوه به یکی از لوکیشن های محبوب هالیوود تبدیل شده است و دو فیلم Bourne Legacy و جیمز باند The world is not enough نیز در این جزیره فیلمبرداری شده اند.

دو نقطه از این جزیره در میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند که هر دو مورد توجه علاقه مندان به شنا و غواصی قرار گرفته است. افرادی که به این جزیره می آیند به دنیای زیر آبهای کریستالی آن بسیار علاقه نشان می دهند.

این جزیره در جنوبی ترین نقطه فیلیپین واقع شده است به همین علت محلی ها آن را آخرین مرز نامیده اند. این جزیره بعلاوه دارای جاذبه های طبیعی زیادی نیز می باشد. یکی از آنها رودخانه Puerto Princesa است که یکی از میراث طبیعی این جزیره است که در یونسکو ثبت شده است ، این رودخانه در سواحل غربی جزیره واقع شده است.

پارک ملی رودخانه زیرزمینی Puerto Princesa یکی از مجذوب نماینده ترین سیستم های غاری را دارد که در آن جنگلی قدیمی قرار دارد و غارهایی دارد که با استالاکتیت و استالاگمیت ها (قندیل های آهکی آویزان از سقف غارها) مزین شده اند.

جهانگرد ها می توانند از تورهای قایقی منطقه برای رفتن به این سیستم غار زیرزمینی استفاده نمایند و شناگران و علاقه مندان به غواصی می توانند در این منطقه به سرگرمی بپردازند.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1796

به "انتخاب جزیره پالاوان بعنوان برترین جزیره دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتخاب جزیره پالاوان بعنوان برترین جزیره دنیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب جزیره پالاوان بعنوان برترین جزیره دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید