این خانه ها سنددار می شوند

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس بنیاد مسکن گفت: هم اکنون برای حدود 70 درصد واحد های مسکونی روستایی سند صادر شده و ان شاءالله تا خاتمه برنامه هفتم این رقم به 100 درصد می رسد.

این خانه ها سنددار می شوند

به گزارش ایسنا، اکبر نیکزاد اظهار کرد: در هفته های اخیر به طور مرتب در جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی حاضر می شویم و موضوعات مربوط به ماموریت های بنیاد مسکن در برنامه هفتم توسعه را مورد آنالیز قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: عمده مباحث برنامه هفتم توسعه درخصوص بنیاد مسکن مشابه برنامه ششم است. یکی از این موارد به اجرای طرح های هادی مربوط می گردد. طبق این طرح 5 تا 8 درصد اعتبارات عمرانی استان ها باید برای اجرای طرح های هادی اختصاص داده گردد.

رئیس بنیاد مسکن تاکید نمود: در یکی دیگر از موارد پیشنهادی برنامه هفتم دولت مکلف شده سالیانه برای حداقل سالیانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی وام ساخت با نرخ سود 5 درصد پرداخت کند.

نیکزاد با بیان اینکه سنددار کردن خانه های روستایی و شهر های زیر 25 هزار نفر از دیگر موارد در برنامه هفتم توسعه محسوب می گردد گفت: هم اکنون برای حدود 70 درصد واحد های روستایی سند صادر شده و انشاءالله تا سرانجام برنامه هفتم این رقم به 100 درصد می رسد.

به گفته وی بعلاوه بنیاد مسکن طبق برنامه هفتم توسعه باید نوسازی واحد های روستایی و شهر های زیر 25 هزار نفر را ادامه دهد. درحال حاضر 54 درصد واحد های روستایی کشور نوسازی شده و برنامه ما این است که تا سال 1410 جشن نوسازی تمامی واحد های روستایی را برگزار می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2081

به "این خانه ها سنددار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خانه ها سنددار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید