بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز

به گزارش تور اروپا ارزان، مدارس متوسطه دوم مازندران از امروز شنبه 15 آبان بازگشایی می شوند.

بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز

دهقان معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ساری، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا دانش آموزان دوره دوم متوسطه از امروز شنبه 15 آبان ماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آموزش های حضوری را شروع خواهند کرد.

او با بیان اینکه دانش آموزان متوسطه اول هم از اول آذرماه به طور حضوری آموزش می بینند، اضافه نمود:درباره مدارس ابتدایی هم در صورت اعلام دستورالعمل، به همه مدارس ابلاغ خواهد شد.

دهقان گفت:با توجه به رویکرد وزارت آموزش و پرورش به بازگشایی حضوری مدارس از مدت ها قبل اقداماتی از جمله واکسیناسیون فرهنگیان که تا به امروز بیش از 90 درصد در برابر کرونا واکسینه شده اند، در استان اجرا شده است.

او اضافه نمود:بعلاوه همه عوامل و افرادی که با دانش آموزان ارتباط داشتند از قبیل رانندگان، سرویس مدارس، عوامل اجرایی و نیرو های خدماتی هم ملزم به داشتن کارت واکسیناسیون شدند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 90 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال استان دز اول واکسن را تا به امروز دریافت نموده اند، گفت: حدود 78 هزار و 844 نفر هم که حدود 33 درصد از دانش آموزان استان هستند تا به امروز دز دوم واکسن را تزریق نموده اند و تا روز های آینده این فرایند هم تکمیل خواهد شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1691

به "بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس متوسطه دوم از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید