بازیگران مشهوری که هرگز در کلاس های بازیگری شرکت نکرده اند!

به گزارش تور اروپا ارزان، ممکن است برایتان جالب باشد که ستاره های مورد علاقه شما در سینما، در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده اند!

بازیگران مشهوری که هرگز در کلاس های بازیگری شرکت نکرده اند!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از بازیگران می گویند که برای پیروزیت در هالیوود باید به کلاس های بازیگری بروید. بازیگری شغلی است که شباهت به حرفه دیگری ندارد؛ بنابراین، آیا رفتن به کلاس های بازیگری شانس شما برای رسیدن به یک نقش را افزایش می دهد؟ شاید شوکه شوید از اینکه بفهمید ستاره های مورد علاقه شما در هیچ کلاس بازیگری شرکت ننموده است.

در اینجا هفت بازیگر معروف را معرفی می کنیم که هرگز به مدرسه بازیگری نرفته اند.

جیم کری

جیم کری تربیتی غیر سنتی داشت. وی پس از زندگی در نوجوانی در کنار خانواده در یک ون، برای خود هدف گذاری کرد تا روزی پیروز گردد. هنگامی که کری در دبیرستان دانشجوی سال اول تحصیل بود، پدرش شغل خود را از دست داد و او مجبور شد با خانواده اش به اسم نگهبان و سرایدار در یک کارخانه فراوری لاستیک در تورنتو کار کند. در 16 سالگی، کری تحصیلات دبیرستان را برای یاری به خانواده اش رها کرد. او بعداً آزمون هنرپیشگی داد و چندین نقش کوچک را کار کرد. اما زمانی که جیم کری در سریال تلویزیونی با رنگ زندگی به طور منظم به ایفای نقش پرداخت، به معروفیت رسید. او بعداً نقش اصلی کمدی ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات را به دست آورد. در تمام این مدت، او هرگز حتی یک دلار برای یک کلاس بازیگری هزینه نکرد.

تام کروز

تام کروز عاشق فیلم های عاشقانه بود اما وقتی پدر و مادرش طلاق گرفتند اوضاع سخت شد و خانواده اش نتوانستند در طول کریسمس برای یکدیگر هدیه بخرند. در دبیرستان، او نمایشی کار کرد که در نهایت زندگی او را تغییر داد. تام کروز برای ادامه کار خود در بازیگری به نیویورک سفر کرد. در عرض شش ماه، او در فیلمی به نام شیپور خاموشی بازی کرد. در ابتدا دیالوگ های او کمتر بود، اما او را دوست داشتند و نقش او را افزایش دادند. در آن موقع، او نقش اصلی عشق بی انتها را بازی می کرد. کروز در کنار فیلم بروک شیلدز در فیلم پرطرفدار کار می کرد. تام کروز در دهه 1990 تبدیل به پردرآمدترین بازیگر دنیا شد. تام کروز هرگز به مدرسه بازیگری نرفته است.

مگ رایان

مگ رایان برای تحصیل در رشته روزنامه نگاری از کانتیکت به نیویورک نقل مکان کرد. در حالی که او در نیویورک بود، برای چندین تبلیغات و نمایش تلویزیونی تست داد. رایان در نهایت به تبلیغاتی برای خمیر دندان AIM و Burger King می پردازد. بعلاوه، او به اسم نقش های حاشیه ای در چندین فیلم سینمایی کار کرد.

اولین آزمایش هنرپیشگی برای او برای عشق بی انتها بود، اما بعداً نقش بروک شیلدز را از دست داد. در دهه 1980، وی پس از کار در اپرای صابون، همانطور که دنیا می چرخد، به یک نام محبوب تبدیل شد. در نتیجه، او یک ترم زودتر دانشگاه را برای کار در فیلم های سینمایی بلند ترک کرد. خاتمه شغل او با بازی در نقش های اصلی در وقتی هری با سالی دیدار کرد و شما نامه داشتید، با تام هنکس بسیار درخشید. مگ رایان در طول زندگی حرفه ای خود هیچ آموزش رسمی در زمینه بازیگری ندیده است.

کامرون دیاز

هنگامی که کامرون دیاز در کالیفرنیا زندگی می کرد، یک عکاس معروف به نام جف دوناس به او نزدیک شد و از او پرسید که مدیر برنامه او کیست. هنگامی که کامرون به او گفت که مدیر برنامه ندارد، عکاس کارت ویزیت خود را به کامرون داد و به او گفت هنگامی که احتیاج به مدیر برنامه داشت، با او تماس بگیرد. بعداً کامرون تصمیم گرفت با آژانس مدلینگ الیت همکاری کند. دیاز در نقش های کوچک، از جمله فیلمترس و انزجار در لاس وگاس بازی می کرد. اما چهار سال بعد، او پیروز شد نقش اصلی ماسک را بازی کند.

برد پیت

برد پیت 325 دلار پس انداز نموده بود و از میسوری به هالیوود رانندگی کرد تا بازیگر گردد. هنگامی که راهی لس آنجلس، کالیفرنیا شد، تنها 225 دلار برای او به جای مانده بود. پیت در حالی که گرسنه بود، به مک دونالد رفت. او منتظر سفارش خود بود که آگهی تبلیغاتی روزنامه را برای بازی در یک فیلم دید. او تست بازیگری داد و برای بازیگری در نقش فرعی انتخاب شد.

برای چهار سال آینده، او برای چندین فیلم تست داد و به اسم بازیگر اضافی در چندین برنامه تلویزیونی آغاز به کار کرد. بردپیت بعداً در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که او را به یکی از محبوب ترین مردان در آمریکا تبدیل کرد.

جانی دپ

جانی دپ قبل از 12 سالگی به بیش از 20 خانه رفت و آمد کرد. وقتی بزرگتر شد، از فلوریدا به کالیفرنیا نقل مکان کرد و یک موسیقی دان شد. او برای حمایت از حرفه موسیقی خود، به اسم بازاریاب تلفنی خودنویس مشغول به کار شد. او از آن به اسم اولین کار بازیگری یاد می نماید.

در حالی که جانی دپ خودنویس می فروخت، دوستش نیکلاس کیج از جانی خواست که با مدیر برنامه او دیدار کند. جانی دپ بعداً برای ایفای نقش گلن لانتز برای فیلم کابوس در خیابان الم تست بازیگری داد و قسمتی را بازی کرد. جانی دپ هرگز به هیچ مدرسه بازیگری نرفته است.

ادی مورفی

ادی مورفی کودکی سختی را پشت سر گذاشت. وقتی کوچکتر بود پدر و مادرش طلاق گرفتند. مادرش بعداً برای بیماری سل به بیمارستان اعزام شد. ادی مورفی و برادرش به یک مرکز نگهداری از بچه ها فرستاده شدند و بیش از یک سال در آنجا زندگی کردند. ادی برای فرار از آنچه در اطرافش رخ می داد تلویزیون دیدن می کرد. وی سپس هنگامی که در کلاس هشتم تحصیل می کرد به اسم کمدین استندآپ آغاز به اجرا کرد.

سه ماه پس از ورود به دانشگاه برای بازی در برنامه پخش زنده شنبه شب تست داد و برای چندین قسمت از نمایش انتخاب شد. ادی مورفی به علت استندآپ مشهور شد و تنها زمانی بود که در 48 ساعت به اسم بازیگر نقش اصلی بازی کرد و در این حرفه آغاز به کار کرد. ادی مورفی هرگز قدم در هیچ مدرسه بازیگری نگذاشت.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1502

به "بازیگران مشهوری که هرگز در کلاس های بازیگری شرکت نکرده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مشهوری که هرگز در کلاس های بازیگری شرکت نکرده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید