داستان زندگی آن شرلی رنگ موسیقی می گیرد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، با اقتباسی جدید از کتاب پرفروش و شناخته شده آن شرلی در گرین گیبلز که شخصیت اصلی آن یعنی آن شرلی در جهان شهرت دارد، برای اولین بار فیلم موزیکالی از این کتاب ساخته می شود.

داستان زندگی آن شرلی رنگ موسیقی می گیرد

دیشب با اعلام این خبر در جشنواره فیلم تورنتو، کمپانی فیلم فارم گفت قصد ساخت این فیلم را دارد.

رمان لوسی ماد مونتگومری درباره یک دختر نوجوان قرن نوزدهمی در کاناداست و این فیلم به مناسبت پنجاه ساله شدن نمایش تئاتری آن گرین گیبلز- موزیکال در سال 2014 ساخته می شود.

قرار است داستان اقتباسی این اثر توسط کریستن تامسون بازیگر و نمایشنامه نویس نوشته شود.

کلی هارون دختر دون هارون یکی از نویسندگان این نمایش موزیکال که امتیاز تهیه این اثر را در اختیار دارد در این باره گفت: این داستان زمان نمی شناسد و موسیقی و اشعار این نمایش همچنان لذتبخش هستند و همان تازگی را دارند که پنجاه سال پیش توسط نورمن کمپل و پدر من دون هارون نوشته شدند.

فیلم فارم که از تهیه کنندگان این فیلم موزیکال است با فیلم اسیر ساخته آتوم اگویان فیلمساز کانادایی که قرار است سال 2014 اکران شود، در جشنواره فیلم تورنتو حضور دارد.

نمایش موزیکال آن گرین گیبلز حاصل همکاری نورمن کمپل در ساخت موسیقی و دون هارون در نوشتن اشعار آن، از سال 1965 تا کنون همچنان در کانادا بر صحنه نمایش است و عنوان طولانی مدت ترین نمایش این کشور از نظر سال های نمایش را در اختیار دارد. یک نسخه موزیکال از این فیلم نیز در سال 1956 برای تلویزیون ساخته شده است.

مجموعه تلویزیونی آن شرلی در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران پخش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 690

به "داستان زندگی آن شرلی رنگ موسیقی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان زندگی آن شرلی رنگ موسیقی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید