با انحصاری ترین کلوپ سفر جهان آشنا شوید

به گزارش تور اروپا ارزان، درباره کلوپ قرن چه می دانید؟

اگر یک جهانگرد حرفه ای باشید و تا حالا به نقاط زیادی در جهان سفر نموده باشید و در واقع تمام زندگی تان سفر بوده باشد ممکن است نام کلوپ قرن (TCC) را شنیده باشید در غیر اینصورت چیزی کاملا بیگانه برایتان است. کلوپ قرن نام کلوپی برای مسافران در آمریکا است که عضویت در آن آزاد است و حتی شما هم می توانید در آن عضو شوید اما یک شرط دارد: باید به حداقل 100 کشور در جهان سفر نموده باشید. برای دانستن جزییات بیشتر همراه خبرنگاران باشید:

با انحصاری ترین کلوپ سفر جهان آشنا شوید

کلوپ های انحصاری، کلوپ هایی هستند که شرایط عضو شدن در آنها سخت و خاص است و از عهده خیلی ها خارج است، اما کلوپ قرن علیرغم انحصاری بودنش این مسائل را ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که حداقل به 100 کشور سفر نموده باشید و نکته ای که وجود دارد این است که لازم نیست حتما هر 100 کشور را دیده باشید و چند روز در آن سپری نموده باشید. همین که از مرز رد شده باشید و توقفی هر چند کوتاه نموده باشید هم یک سفر محسوب می گردد. گردانندگان کلوپ قرن، 344 کشور را برای عضویت در آن واجد شرایط اعلام نموده اند. امروزه این کلوپ نزدیک به 2100 عضو فعال دارد که بیشتر آنها به 300 کشور جهان سفر نموده اند! و در واقع مرز کلمه فعال را هم شکسته اند. شاید شما هم اهل سفرهای متنوع به دور جهان باشید و حتما با خود فکر نموده اید عضویت در این کلوپ چه مزایایی دارد و چه نفعی در سفر به 100 کشور جهان وجود دارد؟ جواب سوالتان در پایین آورده شده است:

امتیازات اعضای TTC

جالب است بدانید برای عضویت در کلوپ حتما لازم نیست در آمریکا باشید. این کلوپ، 12 شعبه بین المللی در سرتاسر جهان دارد که با مراجعه به هر کدام می توان در آن ثبت نام کرد. اعضای کلوپ هم می توانند از امتیازاتی مثل جلسات متنوع، سفرهای سازمان دهی شده به نقاط مختلف و بقیه فعالیت های گروهی با هزینه کم که در 12 شعبه بین المللی کلوپ انجام می گردد، بهره مند شوند. همه اعضای کلوپ، کارت عضویت، مدرک شناسایی و کدی یکتا دارند. یکی از برترین و سالم ترین مزیت هایی که عضویت در این گروه دارد، بالابردن انگیزه برای سفر کردن بیشتر و افزایش سطح سلامت افراد است. بنابراین همواره رقابتی بین افراد برای بیشتر کردن تعداد سفرها وجود دارد.

انواع عضویت در TTC

انواع عضویت های کلوپ مسافران قرن عبارت اند از: نقره (150 کشور)، طلا (200 کشور)، پلاتین (250 کشور) و الماس (300 کشور). در واقع عضویت الماس که برترین نوع عضویت است به افرادی تعلق می گیرد که توانسته باشند به 300 کشور جهان سفر نموده باشند.

چه افرادی در کلوپ قرن عضو می شوند؟

فرقی ندارد پیر باشید یا جوان یا نوجوان، در هر سنی باشید می توانید در کلوپ عضو شوید. افراد بازنشسته یکی از گروهان مشتاق برای ثبت نام در این کلوپ هستند و اگر در آن عضو باشید می توانید هزینه سفر به نقط دور افتاده جهان که بسیار سنگین است را با سفرهای گروهی به اندازه چشمگیری کم کنید. برای عضویت در این گروه فقط کافی است 100 دلار پرداخت کنید.

منبع: businessinsider.de

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1783

به "با انحصاری ترین کلوپ سفر جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با انحصاری ترین کلوپ سفر جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید