بررسی مسائل سفره خانه های سنتی فردیس

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردیس از بررسی مسائل سفره خانه های سنتی در این شهرستان خبر داد.

بررسی مسائل سفره خانه های سنتی فردیس

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، عباس نوری در حاشیه نشست روز شنبه 13 اردیبهشت 99 با مدیران سفره خانه های سنتی، گفت: شیوع کرونا و تعطیلی مجموعه های گردشگری به ویژه سفره خانه های سنتی موجب شده تا برای این مجموعه ها مسائل متعددی ایجاد شود. تلاش کردیم تا در این جلسه به بررسی و ارائه راه حل برای آن ها بپردازیم.

او افزود: در این جلسه مدیران مجموعه های پذیرایی هر کدام به ارائه گزارشی از شرایط مجموعه تحت اختیار خود پرداختند و مقرر شد میزان خسارت وارده به هر یک از این واحدها به شکل دقیق تهیه و مراتب به شکل کتبی به اداره شهرستان ارسال شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردیس شرح داد: این واحدها مسائل زیادی مانند بیمه بیکاری کارگران، استمهال اقساط تسهیلات و تقسیط پرداخت قبوض مصرفی دارند که امیدواریم با تعامل و نشست با مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، مسائل آن ها را رفع و از ورشکستگی و تعطیلی کامل این واحدها جلوگیری شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 739

به "بررسی مسائل سفره خانه های سنتی فردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی مسائل سفره خانه های سنتی فردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید