برپایی اولین دوره تخصصی تهیه کنندگی تئاتر

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، موسسه توسعه هنرهای معاصر و خانه هنرمندان ایران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه و تربیت تهیه نمایندگان حرفه ای در حوزه تئاتر، نخستین دوره تخصصی تهیه نمایندگی تئاتر را با حضور اساتید بین المللی و ایرانی برگزار می نمایند. این دوره های آموزشی زیر نظر آروند دشت آرای کارگردان، تهیه نماینده و طراح صحنه تئاتر ایران برگزار خواهد شد.

برپایی اولین دوره تخصصی تهیه کنندگی تئاتر

از میان متقاضیان واجد شرایط تنها 15 نفر برای شرکت در این دوره ها برگزیده می شوند. برگزیدگانی که تمام دوره های آموزشی را سپری نموده باشند، جهت همکاری با کمپانی های معتبر مانند برلین آنسامبل، شابونه و کمرشپیله بورسیه خواهند شد.

اولین ترم آموزش اواخر شهریور ماه شروع می گردد. همچنین کلیه متقاضیان شرکت در این دوره های آموزشی می توانند حداکثر تا تاریخ 5 شهریور ماه 97 از طریق سایت www.honaronline.ir و آدرس https://goo.gl/kdH5Dq فرم ثبت نام را گرفتن و اقدام به ثبت نام نمایند.

اسامی پذیرفته شدگان در تاریخ پنجشنبه 8 شهریور 97 اعلام خواهد شد.

دبیرخانه نیز در تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان ارشد، شماره 10، موسسه توسعه هنرهای معاصر، طبقه چهارم شرقی واقع گردیده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 79

به "برپایی اولین دوره تخصصی تهیه کنندگی تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی اولین دوره تخصصی تهیه کنندگی تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید