بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال 2017

به گزارش تور اروپا ارزان، بلفاست (Belfast) یکی از مکان های خوب گردشگری در سال 2017 است که در ایرلند شمالی قرار گرفته است. برای شناخت این شهر با خبرنگاران همراه باشید.

بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال 2017

بلفاست در لیست 50 مکان برای مسافرت در سال 2017 (50 Places to Travel in 2017) در مجله سفر و اوقات فراغت (Travel and Leisure magazines) قرار گرفته است. این لیست شامل بهترین مقاصد جهان برای غذا، فرهنگ و شگفتی های مخفی می باشد.

بلفاست خانه ای است که دارای گزینه های ناهارخوری برجسته شامل رستوران 2 ستاره، OX و برنامه مداخله زودهنگام برای نوزادان و بچه ها (EIPIC) است، که قطعا باعث رفع اشتها می شود.

برای شب زنده داری، مسافرت و اوقات فراغت پیشنهاد می شود به باشگاه شبانه در محله کلیسای جامع معروف بروید.

اگر شما در پی تفاوت هستید باید سیدهید (Seedhead) را امتحان کنید که یک سازمان هنری است که تورهای هنر خیابانی و میزبانی میهمانی های تبلیغاتی دور شهر را اجرا می کند.

با چنین میراث غنی تعجب آور نیست که بلفاست خانه بسیاری از موزه های هنر و تاریخ باشد. بلفاست غول آسا یکی از پربازدیدترین جاذبه های این شهر است و در محله بسایر بزرگی واقع شده است.

برنده جایزه Worlds Leading Visitor Attraction از طریق جوایز مسافرت جهانی (World Travel Awards) در سال 2016 شده است.

برای علاقه مندان به فیلم، بلفاست خانه هتل بولیت است، نزدیک میدان ویکتوریا (Victoria Square) و از آهنگ کلاسیک استیو مک کویین در دهه 1960 الهام گرفته است. این هتل هر چیزی که برای ماندن شما نیاز است را پیشنهاد می دهد.

ایرلند شمالی دارای سرمایه موقعیت های شگفت انگیز است که باعث شده است تا رتبه اش را در کنار شهرهای بزرگ مانند بلگراد صربستان، کیپ تاون آفریقای جنوبی و مونته ویدئوی اروگوئه بالا ببرد.

از سال 2016، یک برنامه عملیاتی به نام چارچوب فرهنگی برای بلفاست آغاز شده است، برای هرکس که در تجربیات بلفاست بوده و از فرهنگ و هنر گوناگون و متمایز شهر الهام گرفته است.

این طرح به تشریح 4 طبقه اصلی شهر برای هدایت رو به جلو می پردازد. موضوعات شامل بلفاست مجزا، جوامع الهام بخش، جذب مخاطب و تقویت بخش ها می شود.

بلفاست سال های بسیاری از درگیری و تخریب را از طریق دوره معروف به مسائل تجربه کرده اما در هنر و فرهنگ و همچنین صنعت و نوآوری شکوفا شده است، این شهر به یکی از بهترین مکان ها در جزیره ایرلند در طول چند سال گذشته تبدیل شده است.

لیست کامل 50 مکان برای مسافرت در سال 2017 را می توانید در اینجا ببینید.

آیا شما اخیرا بلفاست بوده اید، یا برنامه ای برای رفتن به آنجا دارید؟ در قسمت کامنت ها به ما بگویید.

منبع: کجارو / irishcentral.com
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1753

به "بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید